سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۲۷

اخبار

جلسه فرماندهان بسیج مناطق برگزار شد

جلسه فرماندهان بسیج مناطق (دوشنبه هشتم مهرماه) با حضور دکتر محمدعلی فلاح مهرجردی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نفت،دکتر حبیب اله سمیع مدیرعامل سازمان ، دکتر سید علی جزایری فرمانده بسیج سازمان و جمعی از فرماندهان بسیج مناطق در ستاد سازمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نفت ضمن تشکر از فعالیت ها واقدامات انجام شده در خصوص اهمیت و نقش نیروهای بسیج در زمینه های مختلف مطالبی بیان کرد .

مدیرعامل سازمان از فعالیت حوزه بسیج  تقدیر و  به ترویج روحیه بسیجی و حفظ فرهنگ جهاد و شهادت تاکید کرد و گفت : در ابتدای امسال شاهد بروز سیل در برخی از مناطق کشور بودیم که تمامی همکاران مناطق در سازمان با روحیه بسیجی و با همکاری یکدیگر به انجام بهترین خدمات پرداختند .

وی افزود : در شرایط بحرانی، داشتن روحیه بصیرت طلبی و خدمت صادقانه از ویژه های بارز نیروهای بسیجی است و استفاده از این توان بالقوه در نیروهای بسیجی می تواند سازمان را در مسیر دست یابی به اهداف تعیین شده یاری رساند .

دکتر حبیب اله سمیع اظهار داشت : بسیج یک ظرفیت بی نظیر از خود مردم و برای مردم است و در همه عرصه های نظام جمهوری اسلامی که لازم بوده همچون دفاع مقدس و یا امداد و نجات در صفوف مقدم حضور داشته است.

دکتر سیدعلی جزایری فرمانده بسیج سازمان در ادامه با اشاره بر حضور بیشتر در مناطق سازمان به استفاده از  ظرفیت بالای بسیجدر حوادث و بحران ها تاکید کرد .

دکتر پیمان فرید نیا رییس امور سلامت کار و  HSE سازمان سخنران بعدی این نشست در خصوص راه کارهای استفاده از ظرفیت حداکثری بسیج در پدافند غیرعامل،بحران و HSE مطالبی را بیان کرد.

 گفتنی است در بیستمین نشست تخصصی فرماندهان بسیج صنعت نفت که سه شنبه نهم مهرماه امسال برگزار شد از برگزیدگان پایگاه‌های نمونه شرکت‌های تابعه صنعت نفت با اهدا لوح تقدیر و قدردانی شد که از پایگاه بسیج بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز بعنوان پایگاه نمونه در کمک به سیل‌زدگان توسط مقام عالی وزارت تقدیر شد.

نشست فرماندهان بسیج  10
نشست فرماندهان بسیج  9
نشست فرماندهان بسیج  8
نشست فرماندهان بسیج  6
نشست فرماندهان بسیج  4
نشست فرماندهان بسیج  3
نشست فرماندهان بسیج  2
نشست فرماندهان بسیج  1

۱۰ مهر ۱۳۹۸ ۰۹:۴۴
تعداد بازدید : ۱,۴۵۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید