سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۱۷

اخبار

برگزاری کنفرانس آموزشی ارتقای سلامت روان و نشاط اجتماعی در دبیرستان دخترانه منطقه آغاجاری

سیده ایمان سویطی : مهارت‌های زندگی، مهارت‌هایی هستند که توانایی اجتماعی وروحی فرد را افزایش می‌دهند و موجب می‌شوند تا او بتواند به نحوی بهتر و موثرتر با مشکلات و دشواری‌های زندگی و اجتماع مواجه شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت هفته سلامت روان ، کنفرانس آموزشی ارتقای سلامت روان و نشاط اجتماعی در دبیرستان دخترانه بانو دهدشتیان امیدیه برگزار شد.
سیده ایمان سویطی به عنوان مدرس این دوره  طی سخنانی ضمن ارائه تعریفی از ارتقای سلامت روان و نشاط اجتماعی  ، آموزش مهارت های ده گانه زندگی که شناخت آنها در دوره جوانی و نوجوانی از اهمیت به سزایی برخوردار است و همچنن راهکارهای لازم را در مورد نشاط و شادابی در دوران نوجوانی و جوانی مطالبی را بیان نمود .
کارشناس ارشد روانشناسی در ادامه بیان نمود: همه ما برای اینکه بتوانیم در جایی مشغول به کار شویم، تولیدی داشته باشیم یا مسائلی از این دست را با موفقیت پشت سر بگذاریم، نیازمند مهارت‌هایی هستیم. نسخه بزرگ‌تر این بخش‌های زندگی، خود زندگی است که ما برای زندگی کردن نیازمند این هستیم تا مهارت‌هایی داشته باشیم و از پس زندگی فردی و اجتماعی خود برآییم. و دچار اختلالات روحی و روانی نشویم .
در پایان به سوالات دانش آموزان پاسخ داده شد.
 
۲۸ مهر ۱۳۹۸ ۱۲:۳۶
تعداد بازدید : ۸۳۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید