سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۲۲

اخبار

تشریح عملکرد بخش رادیولوژی منطقه آغاجاری به مناسبت روز پرتونگاری

سید مجید سیادت: پرتوکار جلوه ای از خورشید در دنیای تاریک بیماری هاست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت 8 نوامبر روز جهانی رادیولوژی رئیس این بخش عملکرد آن را در 7 ماهه گذشته تشریح کرد.

رسانه جدید

سید مجید سیادت که با 28 سال کار با اشعه یکی از با سابقه ترین نیروهای این مرکز می باشد و از سال 1385  مسئولیت این بخش را به عهده دارد ضمن تبریک روز رادیولوژی و تشکر از زحمات همکارانش در این واحد به ذکر پروسیژرهای قابل انجام در این بیمارستان پرداخت و گفت: عکسبرداری های معمولی ، سونوگرافی ، ماموگرافی دانستیمتری و گرافی دندان (OPG) در این بخش انجام می شود. 

وی در خصوص فعالیت های انجام شده در 7 ماه گذشته اظهار داشت:از فروردین تا پایان مهر 1398 به بیش از 8500 نفر خدمات ارائه دادیم که از این تعداد حدود 5800 نفر شرکتی و حدود 2700 نفر غیر شرکتی می باشند.

از 8500 مراجعه کننده به رادیولوژی تعداد 2900 مورد گرافی معمولی، 2200 مورد سونوگرافی، 3000 گرافی دندان، 250 مورد ماموگرافی و 150 مورد دانستیمتری می باشد

رئیس بخش رادیولوژی در پایان به سختی کار در بخش رادیولوژی اشاره کرد و ضمن تشریح ویژگی های پرتوکار گفت :پرتوکار جلوه ای از خورشید در دنیای تاریک بیماری هاست. 

 

 

۱۷ آبان ۱۳۹۸ ۰۱:۲۴
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۸۷۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید