سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۴۴

اخبار

دیدار سرپرست جدید بهداشت و درمان با امام جمعه امیدیه

حجت الاسلام والمسلمین علیزاده: از بهداشت و درمان صنعت نفت انتظار داریم در بحث هزینه ها به مشکلات اقتصادی مردم بومی منطقه توجه بیشتری شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری رئیس  جدید این مرکز با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان امیدیه با امام جمعه این شهر دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه که اعضای شورای پایگاه بسیج قدر بهداشت و درمان نیز حضور داشتند حجت الاسلام والمسلمین علیزاده طی سخنانی ضمن تبریک انتصاب دکتر فرید خدری به ریاست بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ، بر لزوم جذب متخصص در منطقه تاکید کرد و گفت: زحمات سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در راه اندازی بیمارستان جدید قابل تقدیر است اما همین ساختمان جدید نیز سطح انتظار مردم را هم تغییر داده و انتظار دارند که دیگر جهت درمان معمولی خود آواره شهرهای دیگر نشوند.

امام جمعه امیدیه این خواسته مردم را بحق و قابل درک دانست و اظهار داشت: بدی آب و هوا ، فاصله طولانی با شهرهای برخوردار و مشکلات اقتصادی از دلایلی است که تاکید بر جذب متخصص در منطقه داریم.

وی همچنین خواستار تخفیف هزینه ها برای بیماران بومی شد که به دلایل مختلف توان پرداخت هزینه را ندارند.

در ادامه رئیس بهداشت و درمان ضمن ابراز خوشحالی از دیدار با امام جمعه شهرستان امیدیه ، خواستار همکاری و تعامل همه ادارات و ارگان ها شد.

دکتر فرید خدری به سابقه بومی بودن خود اشاره کرد و گفت: تا حدود زیادی با مشکلات مردم منطقه و بخصوص با مشکلات درمانی آنها آشنایی دارم اما با این حال از راهنمایی ها و پیشنهادات همه مردم و مسئولین استقبال می کنم.

خبر
رسانه جدید
خبر

۱۴ دی ۱۳۹۸ ۰۹:۳۵
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۶۲۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید