سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۴۴

اخبار

نشست مشترک HSEهای منطقه یک عملیات انتقال گاز و بهداشت و درمان آغاجاری

بروز رسانی استانداردهای مدیریت فوریت های پزشکی در صنعت نفت منطقه از اهداف اصلی این جلسه بود
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به منظور به روز رسانی استانداردهای ایمنی و استفاده از روشها و فرآیندهای جدید ایمنی ، جلسه مشترکی بین واحد ایمنی منطقه یک عملیات انتقال گاز و مرکز سلامت کار منطقه آغاجاری برگزار شد.
در این نشست که در مرکز سلامت کار بهداشت و درمان آغاجاری برگزار شد ابتدا دکتر عیسی طاهری ضمن خوشامدگویی به تبیین دستورالعمل راهنمای مدیریت فوریتهای پزشکی در صنعت نفت پرداخت و بر لزوم ارزیابی ریسک های محیط کار توسط شرکت های نفت و گاز منطقه تأکید کرد.
در ادامه محمد بهرمان و سعید تقویی کارشناسان ایمنی و HSE منطقه یک عملیات انتقال گاز نحوه ارزیابی ریسک فاکتورهای محیط کار ، خطرات حوزه کاری و نحوه برگزاری مانورها و نقش بهداشت و درمان در این امور را تشریح کردند.
در این جلسه بر نحوه تجهیز مراکز درمانی عملیاتی از جمله دستگاه دی سی شوک و سایر تجهیزات پزشکی مورد نیاز طبق سطح بندی اعلام شده  بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
همچنین مقرر گردید پس از ارزیابی خطرات و با موافقت مدیرعامل منطقه یک عملیات انتقال گاز ، نسبت به تهیه و تدارک ملزوات و تجهیزات پزشکی مورد نیاز اقدامات لازم صورت گیرد.

 

45

 

4578

۸ بهمن ۱۳۹۸ ۱۲:۳۷
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۳۰۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید