سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۲۳

اخبار

عملیات گندزدایی توسط تیم واکنش سریع واحدEOC بهداشت و درمان آغاجاری

عملیات گندزدایی ، ضدعفونی و همچنین آموزش خودمراقبتی در ایستگاهها، کارخانجات و مناطق عملیاتی توسط تیم واکنش سریع واحدEOC انجام گردید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری تیم واکنش سریع واحد EOC ، عملیات گندزدایی و ضدعفونی ایستگاهها، کارخانجات و مناطق عملیاتی را اجرا نمودند.
ندا موسوی مسئول کنترل عفونت بهداشت و درمان آغاجاری در جهت آشنایی بیشتر کارکنان با بیماری کرونا ویروس و نحوه انتقال بیماری از طریق تنفس ، افرادی که بیشتر در معرض خطر بوده و همچنین راههای پیشگیری از این بیماری مانند شست‌وشوی مکرر دست‌ها با آب و صابون ، خودداری از دست دادن و روبوسی کردن ، پوشاندن دهان و بینی هنگام سرفه و عطسه ، رعایت فاصله حدود یک و نیم متری ، خودداری از خوردن غذاهای نیم‌پز و دوری از تماس با حیوانات مطالبی را بیان نمود..
در ادامه به مسئولین واحدها تأکید کردند پرسنلی را که نشانه های از بیماری  دارند را جهت پیگیری و هدایت آنان به مراکز درمانی به واحد EOC  بهداشت و درمان معرفی و از ورود آنان به محل کار خودداری نمایند.
سپس احسان طیبی مسئول بهداشت محیط در خصوص نحوه درست کردن وگندزدایی محیط کار با محلول ضدعفونی کننده  و همچنین آموزشهای لازم در مورد نحوه نگهداری و استفاده از اسپری الکل  را به رانندگان ماشینهای استیجاری آموزش دادند .
در پایان پرسنل ماهر و باتجربه در واحد سمپاشی بهداشت و طب صنعتی تمامی واحدها را ضدعفونی و گندزدایی کردند.

 

ر
۲۶ فروردین ۱۳۹۹ ۰۲:۲۱
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۵۴۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید