سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۳۴

اخبار

تلاش برای نهادینه شدن فاصله گذاری اجتماعی در منطقه آغاجاری

مهندس ابراهیم پیرامون مدیرعامل شرکت نفت آغاجاری: عملکرد بهداشت و درمان صنعت نفت در مبارزه با بیماری کرونا نشان می دهد که بدیلی برای این سازمان وجود ندارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری جلسه  اضطرار مدیریت این مرکز با مدیران و مسئولان شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری برگزار شد.

در جلسه کمیته مقابله با کرونا شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری که صبح سه شنبه ٢۶ فروردین با حضور مدیرعامل و مدیران شرکت آغاجاری و همچنین مدیران بهداشت و درمان صنعت آغاجاری برگزار شد دستور العمل طرح فاصله گذاری هوشمند تببین و بر اجرای هر چه سریع تر آن تاکید شد.

ابتدا رئیس بهداشت و درمان ضمن قدردانی از اقدامات شرکت آغاجاری در مقابله با این بیماری ، دستور العمل ابلاغی وزیر محترم نفت در خصوص پایش کارکنان در جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با اولویت سلامت کارکنان را تشریح و بر اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند و مشارکت کارکنان در این طرح تصریح کرد.

دکتر فرید خدری اظهار داشت: با توجه به دستور العمل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت مبنی بر لزوم پایش و غربالگری کلیه کارکنان رسمی/قراردادی/پیمانکاری در سامانه خوداظهاری ، همکاران عزیز می بایست با مراجعه به سایت www.nocorona.ir به صورت هفتگی اطلاعات مربوط به خود را درج نمایند.

وی هدف اصلی اجرای این طرح را شناسایی افراد مشکوک و مبتلا و جداسازی آنها از جمعیت شاغلین برای جلوگیری از شیوع گسترده این بیماری در صنعت نفت توصیف نمود.

در ادامه مدیر عامل شرکت نفت و گاز آغاجاری بر اجرای این طرح در شرکت آغاجاری تاکید نمود و خواستار مشارکت همه جانبه کارکنان در این طرح جامع گردید.

مهندس ابراهیم پیرامون بر لزوم اقدامات و فعالیت های مشترک شرکت آغاجاری و بهداشت و درمان تاکید و خواستار تداوم و استمرار بازدیدها، وپایش های ادارات و واحد های عملیاتی در جهت اجرای دقیق دستور العمل های بهداشتی و ایمنی تا پایان این بیماری شد.

وی  با اشاره به طرح جامع فاصله گذاری هوشمند که از طریق وزارت نفت ابلاغ شده بیان کرد: روسای ادارات با هماهنگی اداره HSEهر چه زودتر نسبت به برنامه ریزی جهت حضور گسترده کارکنان و برگزاری جلسات با زیر مجموعه جهت تببین دقیق این طرح به تمامی سطوح سازمان اقدام نمایند.

مدیر عامل شرکت نفت و گاز آغاجاریاز زحمات و خدمات کادر بهداشت و درمان تشکر کرد و تاکید نمود: عملکرد بهداشت و درمان صنعت نفت در مبارزه با بیماری کرونا نشان می دهد که بدیلی برای این سازمان وجود ندارد

خبر
خبر
خبر
خبر
خبر

 

۳۱ فروردین ۱۳۹۹ ۱۰:۵۶
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۶۶۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید