سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۱۳

اخبار

گرامیداشت روز جانباز

در این مراسم از جانبازان شاغل در بهداشت ودرمان صنعت نفت آغاجاری تجلیل شد

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز از جانبازان این مرکز تجلیل شد .

ابتدا رئیس بهداشت و درمان طی سخنانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد جانباز بزرگ اسلام حضرت ابوالفضل (ع) جانبازان را فدائیان واقعی اسلام دانست که به لطف خدا زنده ماندند تا رفتار و کردارشان برای جامعه الگو باشد .

دکتر مظفری ضمن یادآوری جوانمردی های حضرت ابوالفضل(ع) وظیفه جانبازان را سنگین دانست و افزود : چون جامعه به شما به عنوان الگو نگاه می کند بنابر این وظیفه شما سنگین تر و مهمتر است و برای به انجام رساندن این وظیفه لطف خداوند و احساس  مسئولیت شما ضروی است.

سپس رئیس خدمات پشتیبانی ضمن تبریک میلاد گل های باغ محمدی ، از جانبازان به عنوان نمونه های عینی جوانمردی نام برد و گفت : جانبازان با تاسی از حضرت ابوالفضل (ع) جوانمردانه به صف دشمن تاختند و قسمت یا قسمتهایی از بدن خود را تقدیم کردند تا راه امام و شهدا زنده بماند 

عبدالرضا شریفات توجه به مسائل و مشکلات جانبازان را از وظایف اصلی مدیریت دانست و تاکید کرد :  افتخار ما این است که بتوانیم به خانواده های شهدا و جانبازان خدمت کنیم و این خدمت را عبادت می دانیم .

در پایان این مراسم به جانبازان شاغل در بهداشت و درمان ، هدایایی به رسم یاد بود تقدیم گردید

 

جانباز

 جانباز

 جانباز

 

 

 

 

 

 

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۸:۴۳
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۹۴۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید