سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۴۴

اخبار

دیدار فرمانده سپاه ناحیه امیدیه با رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت روز پزشک

فرمانده سپاه پاسداران : پیشتازی بی ‌ادعای پزشکان میهن اسلامی برای حضور در میدان مبارزه با ویروس کرونا ، آنان را در زمره مجاهدان فی سبیل الله قرار داده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت گرامیداشت روز پزشک فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان امیدیه با رئیس بهداشت و درمان آغاجاری دیدار کرد.
در این دیدار صمیمی سرگرد رضا تقی زاده ضمن تبریک روز پزشک گفت: با توجه به اینکه روز پزشک با زادروز حکیم شیخ الرئیس ابوعلی سینا و ایام عزای حسینی مصادف گردیده است ، فرصت را غنیمت دانسته و  از خدمات ارزشمند جنابعالی و همکاران ارجمند شما که ایثارگرانه بار سنگین حراست و مراقبت از سلامتی مردم را در برابر بیماری منحوس و مهلک کرونا بر عهده گرفته اید تشکر و قدردانی می نمایم.
وی همت و تلاش همراه با حس همدردی و دلسوزی را از خصلت های نیک کادر درمان کشورمان توصیف کرد و اظهار داشت: بر کسی پوشیده نیست که این مجاهدت با تاسی از ایثار و رشادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام است و برهه کنونی که ندای هل من ناصر ینصرنی ملت بزرگ ایران شنیده شد جامعه پزشکی کشورمان  نیز به این ندا لبیک گفته و به یاری هموطنان عزیزمان شتافته اند. 
فرمانده سپاه پاسداران منطقه در ادامه بیان نمود: سپاه پاسداران شهرستان امیدیه نیز افتخار دارد در  حوزه بهداشتی و دفاع زیستی از جمله گندزدایی ، مه پاشی و کمک های مومنانه در این ایام سخت در مبارزه با کوید 19 با تمام توان، مجاهدان جبهه سلامت  را همراهی نمایند.
سپس دکتر خدری ضمن خوش آمدگویی و تشکر از حضور فرمانده سپاه و هئیت همراه گفت : با توجه به فرا رسیدن روز پزشک  که در تلاقی با حلول ماه محرم و سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)و یاران باوفایش و  همچنین فضای ناشی از مقابله جهانی باشیوع ویروس کرونا می باشد ، جا دارد به ارواح مطهر پزشکان و سایر کادر شریف درمان که با شهادت خود در این عرصه خطیر نجات بخش خیل عظیمی از مردم کشورمان شده اند ، درود بفرستیم .
وی همچنین اظهار داشت: با  شروع بحران بیماری کوید 19 حضور بسیجیان و سپاهیان را در کنار خود به خوبی حس کردیم و قدردان این همکاری خداپسندانه هستیم. 

در پایان لوح تقدیری از طرف فرمانده سپاه به رئیس بهداشت و درمان و دکتر کبری احمدی رئیس بیمارستان شهید ایرانپور نفت امیدیه اهدا گردید. 

2

1

5
3

6

 

خبر

۴ شهریور ۱۳۹۹ ۰۳:۵۱
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۳۶۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید