سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۳۸

اخبار

دیدار فرماندار امیدیه با رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری

مهندس رفیعی: پزشکان فرماندهان و پیشقراولان جبهه سلامت هستند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت روز پزشک فرماندار شهرستان امیدیه و هئیت همراه با رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری در دفتر رئیس بهداشت و درمان دیدار کرد .
سید مهران رفیعی ضمن تبریک روز پزشک، از پزشکان به عنوان مجاهدان خاموش جامعه یاد و اظهار داشت: پزشکان فرماندهان و پیشقراولان جبهه سلامت هستند و به افتخار رزمندگان جبهه سلامت مورد تکریم جامعه اند.
فرماندار شهرستان امیدیه به وضعیت شیوع کرونا در 6 ماهه گذشته اشاره کرد و  گفت: از همان ابتدای شیوع بیماری، جامعه پزشکی و از جمله پزشکان متعهد کشورمان بودند که لباس رزم بر تن کرده و در جبهه مبارزه با کرونا جان خود را به خطر انداخته و تعدادی از آنها جان شیرین خود را تقدیم سلامتی هموطنان نمودند.
وی همچنین تاکید کرد: از سوی دیگر با وجود تمام محدودیت‌ها و سختی ها مشاهده می‌کنیم که در بیمارستانها تیم‌های پزشکی با از خود گذشتگی و فداکاری مثال زدنی مشغول درمان و مراقبت از بیماران هستند.
مهندس رفیعی افزود: با توجه به نزدیک شدن به بازگشایی مدارس ، همه ارگانها وظیفه دارند در صورت بازگشایی هماهنگی های لازم را در خصوص رعایت موازین بهداشتی جهت سلامتی دانش آموزان و خانواده های آنان بکار گیرند.
دکتر خدری نیز ضمن خوش آمدگویی به فرماندار شهرستان امیدیه گفت: در شرایطی که همه مردم جهان با ویروس منحوس در جنگ هستند و کشورمان نیز از این قضیه مستثنی نبوده و همانند سال های دفاع مقدس کادر درمان با از خودگذشتگی بسیار در خط مقدم جبهه سلامت ایستاده اند تا از جان مردم محافظت کنند و در همین راه تعداد زیادی از پزشکان و متخصصان که جزء نخبگان جامعه بودند، جان شیرین خود را  در مسیر سلامت بیماران کرونایی هدیه کردند و دیگر در بین ما نیستند که امیدواریم با توجه به نزدیک شدن به فصل پاییز هموطنان ما به یاری کادر درمان آمده و در حفظ سلامتی و مبارزه با بیماری کرونا مسائل بهداشتی را رعایت کنند. 

وی همچنین گزارشی از عملکرد و خدمات بیمارستان در مواجهه با بیماری کرونا و ارائه خدمات به بیماران کوید19 را ارائه داد.

در پایان سیدمهران رفیعی با اهدا دسته گل از خدمات کادر درمان قدردانی و تشکر کرد.

 

3

2

1

5

6

 

 
۷ شهریور ۱۳۹۹ ۱۷:۱۸
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۷۷۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید