سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۳۸

اخبار

کارکنان آزمایشگاه نوک پیکان مقابله با کرونا

فرزانه کلاهدار مسئول آزمایشگاه : کارکنان آزمایشگاه با شیوع ویروس کرونا با تمام توان و گمنام در جبهه دفاع از سلامت بیماران روز و شب تلاش می‌کنند و چشمان بینای پزشکان محسوب می‌شوند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ، فرزانه کلاهدار مسئول آزمایشگاه در خصوص عملکرد آزمایشگاه از ابتدای اسفندماه  98 تا پایان شهریور ماه 99 بیان نمود : طی 7ماه گذشته و از ابتدای شیوع بیماری کرونا، کادر درمانی با کار مضاعف و ایثار برای تشخیص و درمان مبتلایان به این بیماری تلاش کردند و در این راستا کارکنان آزمایشگاه‌ها با توجه به رسالت خطیر خود در صف اول مقابله با این ویروس قرار گرفتند .
مسئول آزمایشگاه گفت : با شیوع کرونا 16956هزار نفر بیمار به آزمایشگاه مراجعه نمودند که تعداد آزمایشات مربوط به کرونا  نیز 8180 هزار نفر بوده است .
وی همچنین روند انجام تست تخصصی کرونا را تشریح کرد و افزود : تعداد افراد کوید مثبت 390 نفر بوده است .
فرزانه کلاهدار در ادامه بیان نمود: با توجه به نزدیک شدن به فصل پاییز و سخت شدن تشخیص بیماری کوید 19 از سایر بیماری ها از همشهریان محترم تقاضا دارم که با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاضله گذاری اجتماعی هم سلامتی خودشان را پاس بدارند و هم به همکاران ما در بخش های درمانی که در خط مقدم مبارزه با کرونا حضور دارند و بخصوص همکارانم در واحد آزمایشگاه که با انجام و تشخیص آزمایش های تشخیصی در تسریع شروع چرخه درمان بیماران  نقش بسیار تاثیرگذاری دارند کمک نمایند.
 
 
۷ مهر ۱۳۹۹ ۱۰:۵۸
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۵۳۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید