سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۴۴

اخبار

گرامیداشت روز رادیولوژی در منطقه آغاجاری

به مناسبت 8 نوامبر روز جهانی رادیولوژی از کارکنان این بخش تقدیر به عمل آمد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت 8 نوامبر روز جهانی رادیولوژی دکتر کبری احمدی رئیس بیمارستان شهید ایرانپور نفت امیدیه به همراه افسانه وارسته رئیس خدمات پشتیبانی ، دکتر خسرو مرویان رئیس کلینیک های تخصصی ، شهناز ملک زاده مدیر پرستاری و جمعی دیگر از مسئولین این مرکز با حضور در بخش رادیولوژی از کارکنان این واحد تقدیر به عمل آوردند.
دکتر احمدی طی سخنانی ضمن تبریک روز رادیولوژی و قدردانی از تلاش ها و زحمات کارکنان این بخش به تاریخچه بوجود آمدن این رشته اشاره کرد و گفت: کشف اشعه ایکس انقلاب بزرگی در علم پزشکی بوجود آورد و با فراهم آوردن زمینه تشخیص سریع بیماری ، کیفیت درمان ارتقا یافت.

وی همچنین نقش مهم گرافی و اسکن را در تشخیص پیشرفت بیماری کوید 19 یادآور شد و اظهار داشت:کارکنان رادیولوژی پا به پای دیگر کادر درمان در حال خدمت به بیماران مخصوصا بیماران کرونایی هستند و خیلی از آنها نیز به این بیماری مهلک مبتلا شدند.

سپس رئیس خدمات پشتیبانی طی سخنانی ضمن تبریک روز رادیولوژی و قدردانی از زحمات و تلاش های شبانه روزی کارکنان این بخش گفت: بخش رادیولوژی در کنار آزمایشگاه یکی از بخش های پیشقدم در مدیریت بحران کرونا هستند و گاهی بهترین راه تشخیص کرونا بوسیله سی تی اسکن می باشد  که این نشان دهنده نقش استراتژیک رشته پرتونگاری است.

رسانه جدید

خبر
خبر
خبر

رسانه جدید

خبر
خبر

 

۱۹ آبان ۱۳۹۹ ۱۰:۳۴
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۸۵۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید