سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۳۸

اخبار

تجلیل فرماندار و مسئولان شهرستان امیدیه از پرستاران بیمارستان نفت آغاجاری

مهندس سید مهران رفیعی: مدیران و مسئولان بهداشت و درمان کشور مشکلات پرستاران را در اولویت قرار داده و حق و حقوق آنها را به بهترین شکل ممکن ادا نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و  روز پرستار ، سید مهران رفیعی فرماندار شهرستان امیدیه به همراه محمدعلی صفری معاون فرماندار ، سرهنگ میررضایی فرمانده نیروی انتظامی ، سید صالح نیکداربینش بخشدار مرکزی  و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان با حضور در بخش های مختلف بیمارستان نفت امیدیه ، ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفتند.

در این دیدار که با حضور دکتر کبری احمدی رئیس بیمارستان شهید ایرانپور انجام شد مهندس رفیعی از تلاش ها ، فعالیت ها و مجاهدت های پرستاران بخصوص در دوران بحران کرونا تشکر کرد و گفت: هیچ پاداش دنیوی نمی تواند این همه زحمت و از خودگذشتگی را جبران کند زیرا پرستاران در بحران کرونا با جان خود به مصاف حریف جهانی رفتند و کدام پاداش می تواند با جان انسان برابری کند.

وی تنها اجر معنوی را جبران کننده زحمات پرستاران توصیف کرد و بیان نمود: یقین داریم که خداوند پاداش پرستاران را به صورت ویژه خواهد داد زیرا پرستاران برای نجات جان انسان ها تلاش می کنند.

مهندس رفیعی از مدیران و مسئولان درخواست نمود که مشکلات پرستاران را در اولویت کاری خود قرار داده و حق و حقوق آنها را به بهترین شکل ممکن ادا نمایند.

7853
745
74
89
6
4
3
2
1

۲ دی ۱۳۹۹ ۰۹:۵۴
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۹۱۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید