سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۳۸

اخبار

نقش حمایتی نظام پرستاری برای پرستاران در بحران کرونا

عادل علی نشان رئیس نظام پرستاری شهرستان های امیدیه و رامشیر: پرستاران خط مقدم مبارزه با بیماری منحوس کرونا می باشند و ما در نظام پرستاری به دنبال احقاق حق آنها در این بحران جهانی هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و گرامیداشت هفته پرستار ، عادل علی نشان رئیس نظام پرستاری شهرستان های امیدیه و رامشیر به تشریح نقش پرستار در سلامت جامعه پرداخت و ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و هفته پرستار به دلایل انتخاب رشته پرستاری اشاره کرد و گفت: پرستاری همانطور که از اسمش پیداست یعنی فداکاری و من هم همانند همه پرستاران عزیز به خاطر حس زیبای از خودگذشتگی و ایثاری از حرفه  پرستاری دریافت کردم این رشته را انتخاب نمودم. 

خبر

وی نقش پرستاران را در بحران کوید 19 بی نظیر خواند و اظهار داشت: یکی از ارکان اصلی در مدیریت و مقابله با کووید ۱۹ گروه پرستاری و پرستاران عزیز بوده و خواهند بود و بطور قاطع می توانم بگویم که پرستاران  خط مقدم مبارزهبا این بیماری منحوس می باشند 

و خط سیر بیماری کرونا از تریاژ تنفسی تا بخش های تخصصی آی سی یو نشان دهنده این حقیقت است. 

علی نشان به نقش نظام پرستاری در حمایت از پرستاران در بحران کرونا اشاره کرد و بیان نمود: سازمان نظام پرستاری به اشکال مختلف حمایت خود را از مدافعان سلامت انجام داد که به اختصار  می توان  به تهیه و اهدا  وسایل حفاظت فردی برای کادر درمان و کاهش ساعات کاری پرسنل  پرستاری و جایگزینی آن به صورت پرداخت اضافه کار تشویقی اشاره کرد. 

همچنین پرداخت حق عفونی به پرسنل بخش های درگیر کووید ۱۹ و اجرای ۵۰ درصدی فصل دهم استخدام کشوری برای کادر درمان توسط سازمان نظام پرستاری پیگیری شد. 

رئیس نظام پرستاری شهرستان های امیدیه و رامشیر تصویب پرداخت  ۵۰ درصدی  فوق العاده ویژه برای کادر درمان را از دیگر دستاوردهای نظام پرستاری توصیف نمود. 

 

 

 

 

 

 

 

 

۴ دی ۱۳۹۹ ۰۰:۱۲
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۰۲۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید