سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۰۵

اخبار

پایان مرحله اول واکسیناسیون کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری

ندا موسوی سوپروایزر کنترل عفونت : دوز اول واکسن کرونا به طور کامل و دوز دوم نیز در حال تزریق می باشد.

به گزارش سایت اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری مرحله اول واکسیناسیون این مرکز طبق سند ملی واکسیناسیون و تحت نظارت شبکه بهداشت و درمان شهرستان امیدیه به پایان رسید.

سوپروایزر کنترل عفونت با اعلام این خبرگفت: واکسیناسیون کارکنان این  مرکز از بخش های کرونا شروع شد و با واکسیناسیون دوز اول کارکنان اداری به اتمام رسید.

ندا موسوی به فرآیند انجام واکسیناسیون اشاره کرد و اظهار داشت : واکسیناسیون کارکنان توسط کارشناسان مرکز بهداشت امیدیه انجام شد و ما نقش مشارکتی و همراهی داشتیم.

وی اجرای سند ملی واکسیناسیون را یادآوری کرد و تاکید نمود: حتی یک مورد واکسیناسیون خارج از سند ملی نداریم و همه افراد واکسینه شده ، دارای مشخصات سجلی و هویتی معلوم با محل کار مشخص بوده و تزریق نیز با نظارت مستقیم معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز انجام شده است .

موسوی در ادامه گفت:، تعدادی از همکاران محترم داریم که خارج از روند عادی واکسیناسیون، هنوز واکسن نزده اند مثل کسانی که به کرونا مبتلا شده و بر حسب فرآیند موجود واکسیناسیون آنها به تعویق افتاد و یا همکاران محترمی که خود شخصا از زدن واکسن انصراف دادند. 

مسئول کنترل عفونت واکسیناسیون این همکاران را در برنامه کاری بهداشت و درمان دانست و تاکید نمود: با همکاری دانشگاه بقیه همکارانی که به دلایل فوق واکسن دریافت نکردند نیز واکسینه خواهند شد. 

4
3
2
1

۵ خرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۲۳
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۷۲۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید