سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۲۲

اخبار

پیچش عِطر رضوی در منطقه آغاجاری

کاروان زیر سایه خورشید حامل پرچم حرم مطهر رضوی وارد بیمارستان شهید ایرانپور امیدیه شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ، همزمان با دهه ی کرامت و در سالروز میلاد با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) ، خدام حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) حامل پرچم متبرک حرم آن حضرت با حضور در بیمارستان شهید ایرانپور ، کارکنان و  بیماران را مورد ملاطفت قرار دادند.
در این برنامه معنوی که حجت الاسلام و المسلمین حسینی منش امام جمعه شهرستان امیدیه ،دکتر فرید خدری رئیس بهداشت و درمان ، رضا نوروزی رئیس خدمات پشتیبانی و جمعی دیگر از مسئولان نیز حضور داشتند بیماران و مراجعین با زیارت پرچم حرم رضوی حال و هوای معنوی خاصی پیدا کردند.
 رئیس بهداشت و درمان طی سخنانی ضمن خوشامدگویی و تشکر و قدردانی از حضور خادمین امام رضا در بیمارستان نفت شهید ایرانپور گفت: با شیوع کرونا پزشکان و پرستاران این بهداشت و درمان مانند سایر جهادگران عرصه سلامت در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا، بدون هیچ چشم‌داشتی در طول شبانه‌روز به ارائه خدمت به بیماران و مراجعین پرداختند و حضور کاروان رضوی و اینگونه حمایت های معنوی می تواند باعث ایجاد انگیزه و انرژی فوق العاده در کادر درمان گردد.
وی همچنین اظهار داشت: امیدواریم  هر چه زودتر با رعایت مسائل بهداشتی و استفاده از ماسک توسط مردم عزیز ، این ویروس از جامعه برچیده شده و صحت و سلامتی به کشور عزیزمان بازگردد.
در ادامه خادمین امام رضا نیز از تلاش‎های مدافعان سلامت و کادر درمانی بیمارستان شهید ایرانپور در مدت شیوع بیماری کرونا با قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع) و مدیحه سرایی  و همچنین دعا برای شفای بیماران ، قدردانی و تشکر نمودند.
در پایان کارکنان و بیماران خود را به پرچم مقدس حرم مطهر امام رضا (ع) متبرک نموده و خدام بسته های متبرک شده را به آنان تقدیم نمودند.

2

18

 
۳ تیر ۱۴۰۰ ۰۲:۲۴
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۴۵۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید