سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۰۴

اخبار

دیدار رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان امیدیه با رئیس بهداشت و درمان آغاجاری

ارزیابی عملکرد سیستم سلامت سبز و روند دفع بهداشتی زباله های عفونی و پسماندهای بیمارستانی و جمع آوری حیوانات وحشی در سطح شهرستان از اهداف این دیدار بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان امیدیه با حضور در دفتر رئیس بهداشت و درمان انتصاب وی را به ریاست بهداشت و درمان تبریک گفت.  
در این دیدار دکتر رضا آموزش ضمن خوش آمدگویی به مهندس معماری اظهار نمود: تاکنون اداره حفاظت محیط زیست شهرستان همکاری های لازم را در خصوص فرایند دفع بهداشتی پسماندهای عفونی ، عملکرد سیستم تصفیه فاضلاب و فرآیند جمع آوری و دفع بهداشتی زباله های عفونی با بیمارستان داشته اند و امیدواریم این همکاری ها تداوم یابد.
مهندس معماری نیز بیان کرد: در خصوص نحوه دفع بهداشتی پسماندهای عفونی ، عملکرد سیستم تصفیه فاضلاب و فرآیند جمع آوری و دفع بهداشتی زباله های عفونی و همچنین جمع آوری حیوانات وحشی در سطح شهرستان همکاریهای لازم از سوی اداره محیط زیست به عمل خواهد آمد.
در پایان مهندس معماری از بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری جهت رعایت استانداردهای دوستدار محیط زیست و سیستم سلامت سبز تشکر و قدردانی نمود.
3
1
۹ آبان ۱۴۰۰ ۲۳:۲۱
بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری |
تعداد بازدید : ۷۲۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید