سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۴۳

اخبار

تجربه و تدبیر بازنشستگان، بهترین سرمایه برای جامعه

به مناسبت هفته بسیج مراسم تجلیل از بازنشستگان بسیجی در بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری در دفتر رئیس بهداشت و درمان برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری: به مناسبت هفته بسیج طی مراسمی از ۴ نفر از همکاران بازنشسته بسیجی  با حضور دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت ،  حجت الاسلام و المسلمین  سید حسین نجات امام جماعت ، رضا نوروزی رئیس خدمات پشتیبانی و جمعی از مسئولین در دفتر رئیس بهداشت و درمان تجلیل شد.

در ابتدای مراسم دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی به حاضرین از زحمات چندین ساله همکاران بازنشسته تقدیر و تشکر نمود.

 وی همچنین افزود :  بازنشستگان کوله باری از تجربه و تدبیر هستند و همچنین بهترین سرمایه برای جامعه و خانواده می باشند که می توان از تجربیات آنان به نحو احسن استفاده نمود و ما نیز از تجربیات همکاران بازنشسته استفاده خواهیم کرد.

 در ادامه رضا نوروزی رئیس خدمات پشتیبانی، بازنشستگی را آغازی دیگر و تحولی برای بهتر شدن زندگی عنوان نمود و ضمن تشکر و قدردانی از زحمات چندین ساله این عزیزان، از بازنشستگان خواست تجربیات ارزشمند خود را در اختیار مجموعه قرار دهند تا شاهد پیشرفت بیشتر در کارها باشیم.

درپایان از سوی پایگاه مقاومت بسیج قدر بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری لوح و هدایایی به رسم یادبود تقدیم این عزیزان شد.

1

  

4
3
2
22



۳ آذر ۱۴۰۰ ۱۴:۲۲
تعداد بازدید : ۵۵۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید