سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۲۶

اخبار

تبریک روز حسابدار به همکاران امور مالی در بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری

مسئولین بهداشت و درمان روز حسابدار را به همکاران امور مالی تبریک گفتند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ، بمناسبت 15 آذرماه روز حسابدار ، دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان ، رضا نوروزی رئیس خدمات پشتیبانی ، دکتر کبری احمدی رئیس بیمارستان و سایر مسئولین این بهداشت و درمان با حضور در واحد امور مالی به همکاران این واحد روز حسابدار را تبریک گفتند.
دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ضمن تبریک و تقدیر از زحمات همکاران امور مالی ، گفت : امور مالی از اجزای بسیار مهم هر سازمان و ارگانی است و وجود هر گونه اشتباه و نقصی در این بخش موجب لطمات جبران ناپذیری به سایر بخش ها می شود.

وی همچنین افزود : با توجه به حساسیت شغل حسابداری ، همکاران واحد امور مالی با توجه به آشنا بودن به وظایف خود در  قسمتهای مختلف امور مالی توانستند وظایف خود را به خوبی انجام دهند که خود نشانه ای از صداقت آنان در این واحد حساس می باشد.

سپس رضا نوروزی رئیس خدمات پشتیبانی ضمن تبریک روز حسابداری و آرزوی موفقیت برای کارکنان امور مالی افزود: حسابداری از جمله مشاغلی است که به جهت سر و کار داشتن با مباحث مالی، همواره مورد توجه است و واحد امور مالی این بهداشت و درمان در انجام امور محوله دقت نظر بالایی داشته و خواهند داشت .

در ادامه دکتر احمدی رئیس بیمارستان نیز ضمن تبریک روز حسابداری به همکاران امور مالی ،کار با عدد و ارقام را بسیار سخت دانسته گفت : دقت از خصائص اصلی همکاران امور مالی است که امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشند.
 

1

2

 

۱۶ آذر ۱۴۰۰ ۰۸:۰۵
تعداد بازدید : ۴۳۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید