سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۰۴

اخبار

مراسم تودیع و معارفه رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری برگزار شد.

دکتر هاشمی مدیرعامل سازمان: انتظار دارم مدیریت جدید بهداشت و درمان آغاجاری با تعامل و استفاده از همه ظرفیت ها منشا خدمات مفیدی برای مردم منطقه شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت آغاجاری مراسم تودیع و معارفه رئیس این منطقه با حضور دکتر هاشمی مدیرعامل سازمان و تعدادی از مدیران و روسای ستادی و منطقه ای برگزار گردید.
ابتدا حجت الاسلام و المسلمین حسینی منش امام جمعه شهرستان امیدیه با تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار گفت : همانگونه که حضرت زینب در زمان واقعه کربلا از بیماران تیمار داری می کرد پرستاران نیز  از زمان شیوع  کرونا  تا کنون با ایثار و فداکاری زینب گونه خود  در خدمت بیماران بودند و ما از همه پرستاران پرتلاش و صبور تشکر و تقدیر می نماییم.

وی به محرومیت منطقه اشاره کرد و ابراز امیدواری نمود که مردم بومی منطقه از ظرفیت ها و امکانات پزشکی صنعت نفت بیشتر بهره مند شود.

سپس دکتر سید مهدی هاشمی مدیر عامل سازمان با تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار  از زحمات دکتر فرید خدری رئیس سابق بهداشت و درمان آغاجاری  تشکر کرد و ضمن تاکید بر ویژگی های شخصی دکتر رضا آموزش رئیس جدید بهداری این منطقه گفت: انتظار دارم مدیریت جدید بهداشت و درمان منطقه آغاجاری با تعامل و استفاده از همه ظرفیت ها منشا خدمات مفیدی برای مردم بشود.
وی بر تخصیص امکانات پزشکی به مناطق عملیاتی تاکید کرد و اظهار داشت: امیدوارم با اولویت بندی نیازهای پزشکی منطقه به نحوی برنامه‌ ریزی شود تا حداکثر استفاده و بهره وری لحاط گردد.
در ادامه دکتر رضا آموزش طی سخنانی ضمن خوش آمدگویی به دکتر مهدی هاشمی مدیر عامل سازمان و هئیت همراه ، روسا و مسئولین حاضر در سالن و همچنین تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار ، از خدمات ارزنده دکتر فرید خدری رئیس سابق بهداشت و درمان تشکر و قدردانی نمود و گفت: در جهت پیشبرد اهداف سازمان و ارائه خدمات مطلوب  به مردم منطقه در دوره تصدی مسولیت بهداشت و درمان تمام تلاش خود را به کار خواهم بست.

رئیس بهداشت ودرمان منطقه آغاجاری تعامل با شرکت های تحت پوشش وزارت نفت ، ادارات و سازمان ها ،تکریم بیماران و مراجعین ، توجه به خواسته های همکاران و استفاده از توانمندی های آنان را از اولویت های کاری خود برشمرد.

در پایان حکم ریاست بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری توسط دکتر هاشمی مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان تقدیم  دکتر آموزش گردید . 

45
2

7

 

 
۱۹ آذر ۱۴۰۰ ۲۳:۳۰
بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری |
تعداد بازدید : ۱,۷۱۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید