سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۲۶

اخبار

تجلیل از پرستاران نمونه بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری

دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان : تلاش مدافعان سلامت در شرایط بحران کرونا ، از زمان شیوع تا کنون مصداق واقعی ایثار و فداکاری است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ، به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری  ( س ) و روز پرستار ، از پرستاران نمونه این بهداشت و درمان در دفتر رئیس بهداشت و درمان  تجلیل شد.
در این مراسم دکتر رضا آموزش  رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری گفت :  تلاش مدافعان سلامت در شرایط بحران کرونا از زمان شیوع تاکنون  مصداق واقعی ایثار و فداکاری می باشد و می توان گفت که پرستاران ما هسته اصلی مبارزه با این بیماری منحوس بوده اند و هستند. 
وی ضمن تشکر از زحمات همه پرستاران شاغل در این بهداشت و درمان ، از تلاش آنها که با ارائه خدمات درمانی همراه با تکریم ارباب رجوع همراه بود تقدیر کرد.
سپس دکتر کبری احمدی رئیس بیمارستان  ضمن تبریک روز پرستار به پرستاران نمونه بیان نمود: اگر در دوران واقعه کربلا حضرت زینب کبری  (س) با سلاح ایمان به نبرد با دشمن رفتند ، امروز نیز در نبرد با بیماری کرونا پرستاران این مرکز با نهایت ایثار و فداکاری وارد میدان شده اند که این تلاش جهادی قابل تحسین است.
رضا نوروزی  رئیس خدمات پشتیبانی نیز ضمن خوش آمدگویی و تبریک به پرستاران نمونه  اظهار داشت : وجود  تیم پرستاری خوب، برگ برنده هر بیمارستان است و بیمارستان نفت امیدیه  هم  از این قاعده مستثنی نیست همانگونه که از زمان شیوع کرونا تا کنون  پرستاران با کلیه واحدها همکاری لازم را داشته اند و از زحمات تک تک پرسنل پرستاری  تشکر و قدر دانی می نماییم .
در پایان با اهدای لوتقدیر از همکاران پرتلاش پرستاری تقدیر به عمل آمد.

 

96874532
963258
9685
9874
654
8

986512

 
۲۲ آذر ۱۴۰۰ ۲۳:۵۲
بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری |
تعداد بازدید : ۶۵۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید