سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۰۱

اخبار

برگزاری کلاس آموزشی سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ایران) در بهداشت ودرمان صنعت نفت آغاجاری

این دوره آموزشی 2 روزه جهت مدیران ، کارکنان تدارکات ، امور مالی ، تجهیزات پزشکی در سالن جلسات برگزار شد .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت آغاجاری ، کلاس آموزشی  سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ایران) با حضور مهندس حسین مجدی نسب در سالن جلسات بهداشت و درمان آغاجاری برگزار گردید .
این دوره آموزشی با حضور  دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان ، رضا نوروزی رئیس خدمات پشتیبانی، محمد مراد احمدی رئیس تدارکات ، شهلا پارسی رئیس امورمالی ، طاهره حسینی مسئول تجهیزات پزشکی  و کارکنان واحدهای مرتبط در سالن جلسات این مرکز بمدت 2 روز آغاز بکار کرد.
مهندس طاهره حسینی مسئول تجهیزات پزشکی بیان نمود : سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ایران) به منظور ایجاد شفافیت ، جلوگیری از فساد اقتصادی ، حمایت از تولید داخلی و برقراری عدالت اجتماعی راه اندازی می گردد و واحدهای تدارکات ، خریدهای پزشکی و غیرپزشکی ، مالی ، و پشتیبانی در آینده نزدیک با استفاده از این سامانه امور مربوطه را انجام خواهند داد.
وی همچنین افزود: این سامانه جهت انجام معاملات (خرید ، مناقصه و مزایده ) دستگاههای اجرایی در بستر وب است .این سامانه به دستگاههای اجرایی این توانایی را می دهد که تمام مراحل معامله از زمان ثبت درخواست تا تبادل وجه را برای دستگاهها و در یک سیستم یکپارچه و استاندارد ، منطبق با کلیه قوانین و مصوبات انجام دهند.
 

1

 

2

9
3

۲۵ آذر ۱۴۰۰ ۱۴:۲۸
تعداد بازدید : ۸۱۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید