سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۷:۱۵

اخبار

دیدار مدیرعامل پالایشگاه گاز بیدبلند با رئیس بهداشت و درمان منطقه آغاجاری

دکتر رضا آموزش : گسترش و ارتقا خدمات سلامت خواسته بحق کارکنان و خانواده های شریف صنعت نفت می باشد که در این زمینه تمام تلاش خود را خواهم کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری دکتر علی محمد پوررضا مدیرعامل پالایشگاه گاز بیدبلند به همراه تعدادی از مدیران و مسئولان این شرکت با حضور در بهداشت و درمان ، انتصاب دکتر رضا آموزش را به ریاست  این مرکز تبریک گفت.
ابتدا دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان ضمن خوش آمدگویی به دکتر علی محمد پوررضا مدیر عامل پالایشگاه گاز بیدبلند طی سخنانی به تشریح فعالیتهای انجام شده در دوران کرونا پرداخت .
وی همچنین به برنامه های خود اشاره نمود و گفت : گسترش و ارتقا خدمات سلامت خواسته بحق کارکنان و خانواده های شریف صنعت نفت می باشد که در این زمینه تمام تلاش خود را خواهم کرد و در آینده نزدیک تصمیم داریم بر حسب نیاز تعدادی از کلینیکهای تخصصی را در درمانگاه میانکوه راه اندازی کنیم .

سپس در خصوص مراکز درمانی طرف قرارداد در بهبهان بیان کرد : از جمله فعالیتهای که در راستای رضایتمندی کارکنان و خانواده های ساکن در شهرستان بهبهان صورت پذیرفته است عقد قرارداد با داروخانه شبانه روزی دکتر نژاد حسینی ، مرکز ندانپزشکی اردیبهشت و مرکز گاما اسکن می باشد  .

دکتر علی محمد پور رضا مدیرعامل پالایشگاه گاز بیدبلند طی سخنانی ضمن تبریک انتصاب دکتر رضا آموزش به عنوان ریاست بهداشت و درمان صنعت نفت از اقدامات وی تقدیر نمود.
در پایان نیز دکتر پوررضا ضمن تقدیر از زحمات کادر درمان در دوران کرونا از آمادگی خود برای هر نوع همکاری با مدیریت بهداشت و درمان اعلام کرد.

 

1
3
2

 

 

 
۲۹ آذر ۱۴۰۰ ۱۰:۰۶
تعداد بازدید : ۵۳۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید