سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۲۸

اخبار

برگزاری کنفرانس استانداردهای اعتبار بخشی

تاکید بر یادگیری و نه آموزش صرف ، اصلاح فرایندهای مشکل دار و تدوین فرایندهای جدید از مهمترین نکات این کنفرانس بود

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی  بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری کنفرانس آموزشی استانداردهای اعتبار بخشی با هدف توانمندسازی کارکنان در سالن آموزش این مرکز برگزار شد.
مسئول بهبود کیفیت به عنوان مدرس این کنفرانس طی سخنانی ضمن بیان تاریخچه ای از استقرار استانداردهای اعتبار بخشی در ایران و در بیمارستان نفت امیدیه اجرای آنها را تضمین کننده ارتقا کیفیت دانست و گفت : به کار گیری صحیح استانداردهای اعتبار بخشی باعث ارتقا کیفیت و ایجاد رضایت مندی می شود.
رضا رهنده در ادامه آموزش را رکن مهم در تضمین کیفیت ذکر کرد و افزود : آموزشی که همراه با یادگیری باشد ارزش دارد و آموزش به تنهایی کفایت نمی کندو بایستی فرهنگ یادگیری را در سازمان تقویت کنیم.
وی همچنین رکن اصلی دیگر تضمین کیفیت را نظارت عنوان کرد و تاکید نمود : آموزش و یادگیری مداوم همراه با نظارت مستمر باعث ماندگاری کیفیت در خدمات ارائه شده می شود
کارشناس بهبود کیفیت اصلاح فرایندها را مهمترین و کاربردی ترین راه برای حل مشکلات دانست و اشاره کرد: بایستی فرایندهای مشکل دار را شناسایی و اصلاح کرد و در جاهایی که فرایند ها مشخص نیستند فرایند جدید با مشورت کارشناسان زیربط طراحی شود تا کارها و خدمات بر اساس یک چارچوب مشخص پیش رود و از خطا جلوگیری شود

 

کنفرانس

 

کنفرانس

۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ۱۶:۵۵
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۷۸۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید