سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۳۸

اخبار

راه اندازی مخزن 35 تنی تامین اکسیژن در بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری

با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان امیدیه مخزن 35 تنی تامین اکسیژن بیمارستان شهید ایرانپور افتتاح و راه اندازی گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ، دستگاه اکسیژن ساز35 تنی  توسط دکترسید مهران رفیعی فرماندار شهرستان امیدیه ،دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان ، دکتر کبری احمدی رئیس بیمارستان ، رضا نوروزی رئیس خدمات پشتیبانی ودیگر مسئولین شهرستان ، افتتاح و راه اندازی گردید.

دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ضمن خوشامدگویی و خیر مقدم به مسئولین شهرستان امیدیه بیان نمود: از زمان شیوع بیماری کرونا تا کنون و همچنین با توجه به ورود به پیک ششم و بیماری اومیکرون ، تعداد مراجعات بیماران به اورژانس و سایر درمانگاههای این مرکز افزایش یافته است که خود سبب افزایش مصرف بالای کپسولهای اکسیژن گردیده است.

وی همچنین افزود : جابجایی، حمل و نقل ، قطع و وصل نمودن کپسولها به شبکه تاسیسات بیمارستان و احتمال اتفاقات ناشی از حمل و نقل ، نصب این کپسولها یکی از دغدغه های مسئولین بهداشت و درمان آغاجاری بوده است که با توکل به خداوند منان و حمایت مدیرعامل محترم سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت مبنی بر دستور خریداری یک مخزن با ظرفیت ۳5 تن اکسیژن با اعتبار حدود 250000000 میلیارد ریال خریداری و در اختیار بیمارستان شهید ایرانپور (نفت) قرار داده شد که با راه اندازی  این مخزن نیاز مبرم بیماران رفع گردید .

در پایان دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری از زحمات کلیه مسئولین شهرستان امیدیه از زمان شیوع کرونا تا کنون در جهت رفاه حال بیماران کرونایی با این مرکز همکاری و مساعدت داشته اند ، تشکر و قدر دانی نمودند. 

 

1

2

3

4

5

6

 

 

۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ۰۹:۱۵
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری |
تعداد بازدید : ۳۲۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید