سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۵۱

اخبار

تقدیر از کارکنان بهداشت محیط در بهداشت و درمان آغاجاری

دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت آغاجاری : تلاش های شبانه روزی کارکنان بهداشت محیط ، از زمان شیوع بحران کرونا تا کنون قابل تقدیر است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری، به مناسبت روز بهداشت محیط  از کارکنان بهداشت محیط این مرکز در دفتر رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری تجلیل شد.
دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان بیان نمود : رعایت  دستورالعمل های بهداشتی و نظارت بر اجرای صحیح آنها از جمله وظایف کارشناسان بهداشت محیط است و رصد مشکلات و مسائل بهداشتی در زمان حال و تلاش در جهت بهبود آن و دستیابی به اهداف پروتکل ها و آیین نامه های بهداشتی ، مهمترین رسالت همکاران بهداشت محیط می باشد.
رئیس بهداشت و درمان با اشاره به اهمیت ،جایگاه و همچنین نقش و عملکرد کارکنان بهداشت محیط از زمان شیوع اپیدمی کرونا تا کنون ابراز رضایت نمود و گفت : تلاش های شبانه روزی کارکنان بهداشت محیط از زمان شیوع بحران کرونا تا کنون ،  نقش پر رنگ و کلیدی کارکنان بهداشت محیط در اجرای برنامه های کنترل و پیشگیری از ابتلا به این بیماری در سطح مراکز درمانی و جامعه با بازرسی‌ها و سرکشی‌های بموقع باعث رضایت مطلوب برای کارکنان فراهم آوردند که قابل تقدیر می باشد .
در پایان از کارکنان بهداشت محیط تقدیر و تشکر بعمل آوردند.
 

سی

ب

ل

ع

نفغه

۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ۰۷:۵۸
تعداد بازدید : ۶۶۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید