سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۳۳

اخبار

دیدار نوروزی مدیران بهداشت و درمان با امام جمعه شهرستان امیدیه

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حسینی منش : قدردان تلاش ها و زحمات پرسنل بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری در جهت ارائه خدمات درمانی به مردم منطقه هستیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ، دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان ، رضا نوروزی رئیس خدمات پشتیبانی و چند تن دیگر از مسئولان بهداشت و درمان با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان امیدیه ، سال نو را به وی تبریک گفتند.
در این دیدار ابتدا دکتر رضا آموزش به نمایندگی از طرف کارکنان بهداشت و درمان آغاجاری سال نو را به امام جمعه و ستاد نماز جمعه شهرستان امیدیه تبریک گفت .
سپس رئیس بهداشت و درمان ضمن تشریح عملکرد سال گذشته این مرکز ، به برنامه های سال جدید اشاره کرد و خطاب به امام جمعه تاکید کرد:هدف اصلی ما رضایت مندی در ارباب رجوع در راستای رضایت خداوندی است و از هیچ کوششی برای ارتقا خدمات سلامت فروگذار نخواهیم کرد و در صدد هستیم تا با جذب متخصص های جدید دغدغه مردم منطقه را کاهش دهیم.
حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حسینی منش  طی سخنانی ضمن تبریک سال نو به کلیه کارکنان بهداشت و درمان گفت : یکی از مراکزی که از عملکرد آن در خدمت رسانی به مردم منطقه رضایت کامل داریم بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری می باشد.
امام جمعه امیدیه خدمت به بیمار را جزو برترین اعمال انسان دانست و اظهار داشت:کار شما هم خداپسندانه و هم انساندوستانه می باشد و قدردان تلاش ها و زحمات پرسنل بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری در جهت ارائه خدمات درمانی به مردم منطقه هستیم.
در پایان حجت الاسلام والمسلمین حسینی منش برای تلاشگران عرصه سلامت دعا کرد.

 

1

2

 
۷ فروردین ۱۴۰۱ ۱۲:۳۹
تعداد بازدید : ۴۹۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید