سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۰۶

اخبار

بازدید نوروزی نماینده مجلس و فرماندار شهرستان امیدیه از بیمارستان نفت منطقه آغاجاری

دکتر حبیب آقاجری : انتظار داریم بهداشت و درمان صنعت نفت همه مردم منطقه را تحت پوشش خدمات کامل سلامت قرار دهد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت عید نوروز  و سال نو  نماینده شهرستان های امیدیه ماهشهر بندر امام خمینی (ره ) و هندیجان در مجلس شورای اسلامی به همراه جعفر سلامی فرماندار و تعدادی دیگر از مدیران و مسئولان شهرستان  امیدیه در بیماهرستان نفت امیدیه حضور یافتند.
 دکتر حبیب آقاجری با حضور بر بالین بیماران  و ارتباط رو در رو با کارکنان ضمن تبریک عید نوروز در جریان روند ارائه خدمات درمانی قرار گرفت.
بازدید کنندگان سپس با مدیریت بهداشت و درمان جلسه برگزار کرده و به بررسی مسائل و مشکلات موجود پرداختند.
ابتدا دکتر رضا آموزش  رئیس بهداشت و درمان ضمن خوشامدگویی و تبریک سال نو گزارشی از روند فعالیت های انجام گرفته و در حال انجام ، ارائه نمود و  خواستار تعامل و همکاری مدیران و مسئولان برای خدمات بیشتر به مردم منطقه شد.  
سپس دکتر حبیب آقاجری ضمن تبریک سال نو هدف از این بازدید را ملاقات با بیماران ، آشنایی با مشکلات و درخواست های آنان و همچنین دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کارکنان این مرکز درمانی بیان کرد.
وی به مکاتبات انجام شده با مدیرعامل سازمان اشاره کرد  و  گفت: پیگیری سی تی اسکن ، آمبولانس و  تجهیزات پزشکی  از  جمله قول هایی بود که مدیرعامل به ما داده و بحمدالله بعضی از این درخواست ها انجام شده و یا در مرحله پیگیری است.
نماینده مجلس شورای اسلامی  در ادامه از  راه اندازی سی تی اسکن  و بخش آی سی یو  در آینده نزدیک خبر داد و  بر  پیگیری بانک خون نیز تاکید نمود.
دکتر آقاجری در پایان  ضمن ابراز رضایت از نحوه خدمت رسانی به بیماران گفت : بحمداله بیماران بستری از نحوه دریافت خدمات و تکریم ابراز رضایت داشتند و در آینده نزدیک با پیگیریهای لازم جهت تامین و خریداری آمبولانس و تجهیزات پزشکی مورد نیاز و اخذ مجوز استخدام نیروی انسانی و کادر درمانی در بیمارستان نفت  تمام تلاش خود را  خواهم نمود.
 

1
63
6
3
2

9

12

10

 
۹ فروردین ۱۴۰۱ ۱۴:۳۳
تعداد بازدید : ۶۰۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید