سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۳۱

اخبار

عقد تفاهم نامه ارائه خدمات درمانی دانشگاه علوم پزشکی بهبهان با بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری

عقدتفاهم نامه ارائه کلیه خدمات درمانی در بیمارستانها ، درمانگاهها ،پاراکلینیکها و کلینیکهای سطح شهر با حضور دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری، رضا بهمئی رئیس اموردرمان قرارداد مستقیم با دانشگاه علوم پزشکی بهبهان ، تنظیم شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان و رضا بهمئی رئیس امور درمان قرارداد مستقیم با دکتر رمضان احدی رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان در شهرستان بهبهان دیدار کردند.
دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان آغاجاری ضمن ابراز خوشحالی از این دیدار گفت: برای اولین بار بیماران ساکن در شهرستان بهبهان ، بخشهای همجوار و بیماران ارجاع مستقیم از بهداشت و درمان آغاجاری می توانند به کلیه مراکز درمانی تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی بهبهان جهت  درمان و خدمات سلامت مراجعه کنند.
رئیس بهداشت و درمان  فلسفه کاری بهداشت و درمان صنعت نفت را  ارائه خدمات سلامت شایسته به کارکنان و خانواده های تحت پوشش  این صنعت توصیف کرد و اظهار داشت: قطعا تلاش خواهیم نمود تا کارکنان و خانواده های آنان به راحتی بتوانند از خدمات سلامت در این شهرستان  و بخشهای همجوار استفاده نمایند.
سپس دکتر احدی رئیس دانشکده علوم پزشکی ضمن خوش آمدگویی اظهار نمود: عقد قرارداد با مراکز درمانی  تحت نظر دانشکده علوم پزشکی بهبهان باعث می شود که کارکنان و خانواده های آنان بتوانند راحتتر به مراکز درمانی در سطح شهرستان مراجعه نموده و خدمات درمانی خود را بدون نیاز به رفتن به مراکز درمانی دیگر در شهرها یا استانهای همجوار ، دریافت کنند.
در پایان دکتر رمضان احدی بر همکاری و تعامل بیشتر با بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری تاکید نمود.

 

 

36

۱۰ فروردین ۱۴۰۱ ۰۸:۰۶
تعداد بازدید : ۵۷۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید