سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۳۳

اخبار

دیدار نوروزی مدیران و مسئولان بهداشت و درمان با مدیرعامل شرکت نفت آغاجاری

در این جلسه بر همکاری متقابل برای حل مشکلات بهداشتی درمانی و ارتقا کیفیت خدمات سلامت تاکید شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان  ، رضا نوروزی رئیس خدمات پشتیبانی و چند تن دیگر از مسئولان بهداشت و درمان با حضور در دفتر مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری ، سال نو را به وی و هیئت مدیره این شرکت تبریک گفتند.
در این دیدار ابتدا دکتر رضا آموزش ضمن تبریک سال نو از همکاری های بی شائبه مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت نفت منطقه تشکر کرد و گفت : نواقص ،کمبودها ، مشکلات و محرومیت هایی در منطقه وجود دارد که امیدواریم با تعامل و همکاری بیشتر با شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری بتوانیم مشکلات را مرتفع نموده و در جهت رفاه حال کارکنان نفت و خانواده های آنان و همچنین ارائه خدمات بهتر به مردم منطقه تمام تلاش خود را خواهیم کرد.
وی در ادامه ضمن تشریح عملکرد سال گذشته این مرکز ، به برنامه های سال جدید اشاره کرد و تاکید نمود: در صدد هستیم تا با جذب متخصص های جدید دغدغه کارکنان صنعت نفت را کاهش دهیم.
سپس مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری طی سخنانی سال نو را متقابلا به رئیس و کارکنان بهداشت و درمان تبریک گفت و اظهار داشت: ارتقا کیفیت در خدمات بهداشت و درمان به وضوح قابل مشاهده است و ما از این لحاظ قدردان تلاش ها و زحمات بهداشت و درمان صنعت نفت هستیم.
وی در ادامه آمادگی خود را برای مشارکت در خدمات بهداشت و درمان اعلام کرد و گفت:از هیچ کوششی برای ارتقا خدمات سلامت فروگذار نخواهیم کرد.
 

9

۱۱ فروردین ۱۴۰۱ ۱۳:۲۶
تعداد بازدید : ۴۲۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید