سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۳۱

اخبار

تجلیل از سرپرستار سابق بیمارستان نفت در منطقه آغاجاری

دکتر رضا آموزش؛ پرستاری وظیفه سنگین و ارزشمندی است و پرستاران به عنوان رکن مهم عرصه بهداشت و درمان علیرغم نارسایی‌ها و سختی‌ها، نهایت تلاش خود را در جهت انجام وظیفه و خدمت رسانی به بیماران عزیز به کار گرفته‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ؛ مراسم تجلیل از شهناز ملک زاده سرپرستار سابق این مرکز با حضور دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت درمان،دکتر کبری احمدی رئیس بیمارستان،رضا نوروزی رئیس خدمات پشتیبانی و سعید افضلی رئیس روابط عمومی در دفتر مدیریت بیمارستان نفت برگزار شد.

دکتر رضا آموزش ضمن تشکر از زحمات سرپرستار سابق و پرستاران محترم اظهار کرد ؛  تلاش‌ های ایثارگرانه و از خودگذشتگی پرستاران و همچنین مدیریت پرستاری در ایام بیماری کووید ۱۹ درخشان‌تر از گذشته نمایان شد. آنان که بی‌هیچ چشم‌داشتی و با مسئولیت‌پذیری، بی‌پروا، جان بر کف، متعهدانه و فداکارانه جهت کمک به بیماران مبتلا، در خط مقدم مبارزه با این بیماری ایستادند.

در ادامه شهناز ملک زاده ضمن ارج نهادن به خدمات کارکنان پرستاری  گفت ؛ کارکنان پرستاری در ایام همه گیری ویروس کرونا و در این جنگ نابرابر و پرخطر آنهم با مهربانی ، صبر ، از خود گذشتگی و ایثارگری توانستند رسالت و تعهد سنگینی را که به عهده داشته به بهترین نحوه ممکن انجام دهند.

سرپرستار سابق بیمارستان نفت در پایان ضمن تشکر از مدیریت بهداشت و درمان از ایجاد این مراسم گفت ؛ بعنوان عضو کوچکی از تیم پرستاری این مجموعه از تلاش تیم پرتلاش پرستاری تشکر کرده و آرزوی صحت تندرستی را برای کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری از خداوند منان خواستارم.

555555
44444

444444
555555
5555

۲۹ فروردین ۱۴۰۱ ۱۲:۴۱
تعداد بازدید : ۴۲۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید