سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۳۸

اخبار

افتتاح مرکز خون گیری منطقه آغاجاری با حضور نماینده مجلس

حبیب آقاجری ؛ اهداء خون از کارهای خیرخواهانه و خداپسندانه است که با نجات جان انسانها حرکتی ارزشمند در منطقه شکل گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ، در مراسمی با حضور حبیب اقاجری نماینده شهرستان های امیدیه ماهشهر بندر امام خمینی ره و هندیجان در مجلس شورای اسلامی و  حجت السلام و المسلمین حسینی منش امام جمعه محترم و مهندس جعفر سلامی فرماندار امیدیه و دیگر مدیران شهرستان مرکز خون گیری بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به بهره برداری رسید.

حبیب آقاجری نماینده امیدیه در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از تلاش های انجام شده در پی افتتاح این مرکز خونگیری گفت : اهداء خون از کارهای خیرخواهانه و خداپسندانه است که با نجات جان انسانها حرکتی ارزشمند در منطقه گرفته است.

وی اضافه کرد: با توجه به موقعیت منطقه راه اندازی مرکزی برای اهداء خون ضوروری بود که امروز با افتتاح مرکز خون گیری رضایت مردم منطقه جلب خواهد شد.

در ادامه این مراسم دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ضمن استقبال از نماینده مجلس و دیگر مدیران شهرستان توضیحاتی از نحوه ارائه خدمات مرکز خونگیری به حاضرین تصریح کردند

در این پایان نماینده مردم امیدیه در مجلس شورای اسلامی از پیگیری ها به جهت ارتقا خدمات سلامت در منطقه گفت و از بخش های درمانی بیمارستان شهید ایرانپور نفت بازدید به عمل آورد.

5555
777777
52555
2522
25222

۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۰:۳۱
تعداد بازدید : ۵۶۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید