سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۰۷

اخبار

گرامیداشت روز جهانی ماما در بهداشت و درمان منطقه آغاجاری

به مناسبت 15 اردیبهشت روز جهانی ماما از ماماهای بهداشت و درمان منطقه آغاجاری تقدیر به عمل آمد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری با حضور دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان ، دکتر کبری احمدی رئیس بیمارستان و تعدادی دیگر از مسئولان ، از ماماهای شاغل در این مرکز درمانی، تقدیر و قدردانی بعمل آمد.
دکتر رضا آموزش  ضمن تبریک روز جهانی مامایی اظهار داشت: شما پیام آوران شادی هستید، شما شاهد و اولین لبخند و اولین گریه و اولین حس زنده بودن و زندگی در انسان هستید. لذا بواسطه این فلسفه وجودی بایستی روز بروز به تعهد و دانش خود بیفزایید و هیچ لحظه، نباید از نقش خطیر وظیفه خود غافل بمانید.
وی همچنین افزود : اهمیت حرفه مامایی در ارتقای سلامت خانواده و تامین سلامت جامعه نقش مهمی دارد و از وظایف مهم ماما مشاوره و آموزش بهداشت نه تنها برای زنان بلکه برای خانواده و جامعه می باشد .
دکتر کبری احمدی  رئیس بیمارستان نیز ضمن تبریک روز جهانی ماما و با تشکر از زحمات ماماها که وظیفه دشوار و حیاتی حفظ سلامت مادر و کودک را بر عهداه دارند، اظهار داشت: خدمات مامایی بسیار گسترده است و علاوه بر حمایت از مادر و کودک در لحظه تولد، شامل رشد و پایش کودک، ترویج تغذیه با شیر مادر و خدمات بلوغ و ... می باشد.
در ادامه رئیس بیمارستان بیان نمود: حوزه و حیطه خدمات مامایی بسیار وسیع می باشد و ماماها در زمینه بهداشت، مشاوره، آموزش و آگاهی در دوران های مختلف زندگی می بایست آموزشهای لازم را به بیماران دهند که این آموزش‌ها ضامن سلامت خانواده و جامعه بشری است.



قف

قصث

 
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۴:۳۵
تعداد بازدید : ۹۶۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید