سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ۱۶:۱۷
 

اخبار

برگزاری دوره آموزشی تغذیه و غذای سالم در منطقه آغاجاری

محمد حسین پور ؛ تغذیه صحیح در محیط کار اثر بخشی مطلوبی بر سلامت کارکنان دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری،دوره آموزشی تغذیه و غذای سالم در محیط کار با آموزش حسین پور کارشناس تغذیه و رژیم درمانی بهداشت و درمان آغاجاری در سالن اجتماعات بیمارستان شهید ایرانپور برگزار شد.
 
محمد حسین پور کارشناس تغذیه و رژیم درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ضمن بیان توصیه های آموزشی به شرکت کنندگان گفت ؛ تغذیه سالم و پرهیز از استفاده غذاهای ناسالم در محیط کار در بهبود کیفیت کار کارکنان تأثیر بسزایی دارد که باید مورد توجه واحد تغذیه قرار گیرد.
 
وی افزود: استفاده از تغذیه ناسالم در محیط کار باعث کاهش بازدهی کاری ،حس خواب‌ آلودگی و کسالت در ساعات پایانی کار ،افت انرژی ، افزایش وزن ،ابتلا به بیماری‌های غیرواگیر به‌ خصوص بیماری‌های قلبی، سکته مغزی، فشارخون بالا، دیابت نوع ۲، سرطان و چاقی های بیمارگونه می شود. همچنین تغذیه نامناسب و رژیم غذایی غیراصولی هزینه های مستقیم و غیرمستقیمی را هم به خود شخص و هم به سازمان تحمیل می‌کند، که قطعاً استفاده از غذای سالم و اصلاح عادات و رفتارهای تغذیه ای اثر معکوس داشته و باعث تقویت سیستم بدن و افزایش حس شادابی و نشاط در کارکنان می شود.

 

در پایان این کلاس آموزشی شرکت کنندگان سوالاتی را از مدرس این دوره به جهت کسب اطلاعات بیشتر پرسیدند که توسط ایشان پاسخ خود را دریافت کردند.

666
 99999

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۳:۱۳
تعداد بازدید : ۳۴۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید