سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۲۴

اخبار

عمل جراحی پیشرفته لاپاروسکوپی فتق در بیمارستان نفت آغاجاری

دکتر امیر مصفا ؛ انجام عمل های موفق فتق به صورت لاپاروسکوپی لبخند رضایت را بر چهره بیماران به همراه داشت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ، دکتر امیر مصفا جراح عمومی بیمارستان نفت شهید ایرانپور اظهار نمود؛ عمل های جراحی فتق (ناحیه شکم ، کشاله ران و کف لگن) در گذشته به صورت باز و ایجاد برش ها روی بدن بیماران انجام می شد که با پیشرفت علم و تکنولوژی و بهرمند شدن اتاق عمل بیمارستان نفت شهید ایرانپور از ابزارهای پیشرفته ، روش های موثرتری برای انجام این عمل ها در دستور کار تیم جراحی قرار گرفته است.
 
وی افزود ؛ عمل های فتق لاپاروسکوپی جز عمل های پیشرفته بوده که ابزارهای باریک و ظریفی را از طریق برش های بسیار کوچکی وارد ناحیه شکم شده که این اقدام باعث بالا بردن کیفی عمل جراحی و عدم نیاز به ایجاد زخم های زیاد در بدن بیمار و در ادامه بازگشت فوری بیمار به زندگی عادی را به همراه دارد.
 
دکتر امیر مصفا در ادامه ضمن تشکر از تیم جراحی اتاق عمل بیمارستان نفت بیان نمود ؛ خرسند هستیم توانستیم با انجام عمل های موفق فتق به صورت لاپروسکوپی شاهد لبخند رضایت بر چهره بیماران باشیم.
 
در پایان ایشان ضمن تشکر از حمایت های مدیریت و پشتیبانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری گفت ؛ انجام عمل ها به صورت لاپاروسکوپی سبب ارتقا کیفی عمل ها در اتاق عمل بیمارستان نفت شده که در تلاش هستیم عمل های جدیدتری را نیز به این صورت انجام دهیم.

76777
99999
5
99999

۹ خرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۳۹
تعداد بازدید : ۷۹۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید