سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۴۵

اخبار

برگزاری مراسم بزرگداشت رحلت جانسوز امام خمینی (ره) در بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری

حجت السلام و المسلمین سید حسین نجات ؛ امام خمینی‌(ره) برای مبارزه با ظلم و دفاع از حق و حقوق ملت ایران به پا خواست و مردم فهیم و ولایت‌مدار ایران نیز به رهبر خود لبیک گفتند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری، مراسم بزرگداشت رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و یاد و خاطره شهدای 15 خرداد با حضور حجت السلام و المسلمین سید حسین نجات امام جماعت ، دکتر رضا آموزش رئیس و کارکنان بهداشت و درمان پس از اقامه نماز ظهر و عصر در نمازخانه بیمارستان برگزار شد.
 
حجت السلام و المسلمین سید حسین نجات امام جماعت بیمارستان نفت در این مراسم گفت ؛امام خمینی(ره) بزرگ مرد تاریخ ایران اسلامی است که با بهره‌گیری از نیروی ایمان و با همراهی مردم ایران، رژیم طاغوت را سرنگون و انقلابی اسلامی را جایگزین آن کرد که در واقع شکل گیری انقلاب اسلامی ایران نور امیدی در دل مستضعفان جهان ایجاد کرد.
 
وی گفت: امام خمینی‌(ره) برای مبارزه با ظلم و دفاع از حق و حقوق ملت ایران به پا خواست و مردم فهیم و ولایت‌مدار ایران نیز به رهبر خود لبیک گفته و از جان خود برای پیروزی انقلاب اسلامی گذاشتند که برکت خون شهداء، ایران امروز به کشوری مقتدر در سطح جهان تبدیل شده و عصبانیت قدرت‌ها و استکبار جهانی را برانگیخته است که این موضوع نشان از حرکت درست انقلاب در مسیر آرمان‌های اسلام است.
 
در پایان این مراسم با ذکر فاتحه و صلوات یاد و خاطره درگذشتگان حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان گرامی داشته شد.

99999
99999
666

۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۳۱
تعداد بازدید : ۴۰۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید