سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۲۲

اخبار

رفع مشکلات منابع انسانی در دستور کار مدیر منابع انسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت

مدیر منابع انسانی به همراهی هیئت همراه با حضور در بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری در جریان امورات و چالش های مربوطه این مرکز قرار گرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ،مهندس علی رضا بیگدلی مدیر منابع انسانی،حسن عسگری دستیار ویژه مدیرعامل سازمان و مهدی محمودزاده رئیس روابط عمومی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، با حضور در منطقه آغاجاری از این مرکز درمانی بازدید به عمل آوردند.
 
 در ابتدای این بازدید مهندس بیگدلی مدیر منابع انسانی و همراهان جلسه ای با دکتر رضا آموزش رئیس و تعدادی از مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری داشته که کاستی ها و مشکلات منابع انسانی از موارد مهم مطرح شده در این جلسه بود. که در ادامه این جلسه مهندس بیگدلی ضمن تاکید بر رفع مشکلات و چالش های نیروی انسانی ، قول مساعدت و پیگیری موارد مطرح شده از سوی مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری را دادند.
 
در پی این بازدید ، در سالن اجتماعات بیمارستان نفت مدیر منابع انسانی سازمان و همراهان طی دیداری صمیمانه پاسخگو مشکلات و دغدغه های کارکنان این مرکز بودند که این اتفاق مورد استقبال کارکنان قرار گرفت.
 
در پایان این بازدید مدیر منابع انسانی سازمان و همراهان از بخش های مختلف درمانی و پشتیبانی بازدید به عمل آوردند و از نزدیک در جریان امورات مربوطه قرار گرفتند.

76
99999
666
99999
666
666
99999
رسانه جدید

۱۲ خرداد ۱۴۰۱ ۲۱:۰۶
تعداد بازدید : ۶۷۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید