سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۲۹

اخبار

شمیم خوش پرچم بارگاه حرم رضوی در بیمارستان صنعت نفت آغاجاری

کاروان حامل پرچم حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت در بیمارستان نفت حضور یافتند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری، به مناسبت ایام دهه کرامت و فرا رسیدن میلاد با سعادت امام رضا ع خدام حرم رضوی با حضور در جمع بیماران این بیمارستان اقدام به عیادت از بیماران با پرچم مبارک حضرت کردند.
 
 این کاروان که با استقبال بسیار گرم مسئولین مرکز بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری، پزشکان، پرسنل ، بیماران و مراجعه کنندگان به این مرکز مواجه شدند، هدف از این حرکت دینی را احیای زیارت از راه دور، تبیین سبک زندگی دینی مبتنی بر معارف اهل‌بیت(ع) و حضور ائمه‌اطهار(ع) در تمامی زندگی عنوان کردند.
 
این کاروان هدف از حضور خود در این مرکز را بیش از همه ترویج مهربانی بین پرسنل بیمارستان و بیماران عنوان کردند تا این خصلت نیکو امام رضا(ع) در این مرکز نمود بیشتری یابد.
 
بیماران این بیمارستان با تبرک پرچم امام رضا(ع) اقدام به زیارت آن حضرت از راه دور کرده و با توسل به اهل‌بیت(ع) این مفهوم در اذهان تداعی شد که تا وقتی اهل‌بیت(ع) در کنار مسلمان باشند، از غیر آنها بی‌نیاز خواهند بود.
 
در این مراسم معنوی حجت السلام والمسلمین محمد جواد حسینی منش امام جمعه محترم شهرستان امیدیه خادمین حرم رضوی را همراهی می کرد.

99999
99999
99999
5
6
6
99999

۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۱۶
تعداد بازدید : ۵۵۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید