سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۰۷

اخبار

افزایش عمل های جراحی در بیمارستان صنعت نفت آغاجاری

افزایش 60 درصدی عمل های جراحی اتاق عمل بیمارستان نفت نسبت به سال گذشته
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری؛بخش اتاق عمل جراحی بیمارستان نفت دارای سه اتاق عمل فعال و مجهز به دستگاه های پیشرفته از جمله لاپاراسکوپی ، کپنوگراف ،ونتیلاتور بیهوشی ، مانیتوریگ بیهوشی ، تورنیکه ،ساکشن با قدرت ، کوتر با کیفیت بالا ، تخت های جراحی با قابلیت تغییر حالت ، پزشکان و کارشناسان متخصص و مجرب بوده که سال جاری توانستنه فعال تر از گذشته به فعالیت خود ادامه دهد.
 
در سال جاری اتاق عمل بیمارستان نفت روزهای پرکاری را با انجام عمل های جراحی تخصصی و فوق تخصصی به خود دیده است که انجام این عمل های جراحی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 60 درصد افرایش داشته است.
 
عمل های جراحی انجام شده در این بخش شامل عمل هایی با دستگاه پیشرفته لاپاراسکوپی عمل های فتق و کیسه صفرا و آپاندیس،عمل ابدومینوپلاستی ، لیپو ساکش و عمل های تخصصی ارتوپدی شامل تعویض مفصل های لگل و زانو ، رباط صلیبی و مینیسک به صورت آرتروسکوپی ، جراحی های زنان و زایمان بوده است.
 
 برنامه های آتی بخش اتاق عمل بیمارستان نفت با پیگیری مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری افزایش متخصصین و تکنسین های اتاق عمل ، اضافه شدن دستگاه میکروسکوپ چشمی و فیکو برای انجام عمل های چشمی ، خرید دستگاه crm برای انجام عمل های فوق تخصصی ارتوپدی و راه اندازی دیگر عمل های جراحی می باشد.
 
 مجموعه اتاق عمل بیمارستان نفت در تلاش است با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها خدمات شایسته را به کارکنان صنعت نفت و مردم منطقه ارائه کند.

666
99999
5
99999

۲۳ خرداد ۱۴۰۱ ۲۱:۰۶
تعداد بازدید : ۷۹۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید