سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۱۱

اخبار

تلاش مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت برای ارتقا خدمات سلامت در منطقه آغاجاری

نمایندگان محترم کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در دیدار با رئیس و تعدادی از مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری پیرامون ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات سلامت به بحث و گفتگو پرداختند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری؛ در این دیدار دکتر رضا آموزش ضمن خوش آمد گویی به مهمانان ارجمند اظهار داشت ؛ قطعا مطالبه و پیگیری مشکلات حوزه درمان توسط نمایندگان کارکنان صنعت نفت موجب ارتقا خدمات سلامت شده و هدف مجموعه بهداشت و درمان ارائه خدمات با کیفیت و در شان کارکنان صنعت نفت بوده است.
 
در ادامه این نشست نمایندگان کارکنان شرکت نفت و گاز آغاجاری به مشکلات و کاستی ها حوزه درمان در خصوص افزایش پزشکان متخصص، راه انداری بخش های سی تی اسکن و ICU و MRI ،خدمات دندانپزشکی و راه اندازی نوبت دهی اینترنتی و دیگر موضاعات درمانی اشاره داشتند. 
 
دکتر رضا آموزش در پاسخ به موضوعات مطرح شده توسط نمایندگان کارکنان صنعت نفت اظهار نمود ؛ مجموعه بهداشت درمان در تلاش است مشکلات درمانی را یکی پس از دیگری برطرف نماید و پیرو این رویکرد ، با جذب چهار دندانپزشک و سه دستیار دندانپزشکی در تلاش هستیم خدمات دندانپزشکی را به نحوه مطلوبتری در کلینیک دندانپزشکی بیمارستان نفت که در ساختمان جدید خود آغاز بکار کرده ، کلینیک دندانپزشکی طب صنعتی و درمانگاه های خانواده امام رضا ع و میانکوه و به دنبال آن نوبت دهی اینترنتی ، تلفنی و حضوری را برای رفاه حال کارکنان شاغل در صنعت نفت و خانواده های محترم فراهم نماییم.
 
دکتر رضا آموزش در ادامه افزود ؛ بخش سی تی اسکن مورد بهره برداری قرار گرفته است و بخش ICU پیگیری های انجام شده و حمایت های مدیریت سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت برای ارائه خدمات شایسته در شرف راه اندازی و افتتاح بوده و جذب و افزایش پزشکان متخصص و فوق تخصص و همچنین جذب دو کارشناس فیزیو تراپی صورت گرفته و در حال حاضر در کلینیک های تخصصی و بخش فیزیوتراپی مشغول به ارائه خدمات هستند.
 
دکتر آموزش در این دیدار تصریح کرد ؛ با پیگیری های انجام شده و حمایت سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به جهت راه اندازی بخش MRI در بیمارستان نفت اقدامات اولیه صورت گرفته و در تلاش هستیم با حمایت های مدیریت محترم شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری ، نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار محترم ، بیمارستان از بخش MRI بهرمند گردد.  
 

در پایان این دیدار مقرر گردید جلسات مستمری برای پیگیری موضوعات مطرح شده و رفع دغدغه های درمانی و به حق کارکنان تا حصول نتیجه ادامه داشته باشد.

99999
666
6
5

۷ تیر ۱۴۰۱ ۱۴:۳۱
تعداد بازدید : ۴۵۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید