سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۲۲

اخبار

مصاحبه با رامین قادری بازیگر توانمند تئاتر شاغل در بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری

رامین قادری ؛ تئاتر برای من یک رویای شیرین است حال من تئاتر خوب می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ؛

➖آقای قادری سلام وقت بخیر خوشحالیم که وقتتون رو به ما دادید در اول مصاحبه خودتون رو معرفی کنید ؛ 

سلام وقت شما بخیر رامین قادری هستم متولد سال 1350 در شهر آغاجاری که از سال 1368 در بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری مشغول به کار هستم.
 
➖چطور شد به تئاتر رو آوردید؛
 
من از کودکی علاقمند به بازیگری در تئاتر بودم و در نمایش های مدرسه همیشه نمایش های طنز رو بازی می کردم در ادامه من به ظرفیت های خودم پی بردم و به صورت حرفه ای کارم رو آغاز کردم.
 
➖چند ساله بازیگری تئاتر رو حرفه ای شروع کردید ؟ 

 

حدود 15 ساله که کار حرفه ای بازیگری تئاتر رو انجام میدم کار حرفه ای را از شهرم آغاجاری شروع کردم و در ادامه تلاش و پشتکار من باعث شد که در جشنواره های استانی و کشور مقام های بسیار خوبی به دست بیاورم. 
 
➖آقای قادری از کار های موفقتون برای ما بگید ؛
 
فیلم های کوتاه با موضوعات اجتماعی و تئاترهای کودک متعددی رو بازی کردم ، دو فیلم کوتاه بنام بیراهه در مورد بی آبی خوزستان که در یکی از روستاهای امیدیه ضبط شد و فیلم کوتاه آخرین بازی در مورد معضلات خانواده ها بود که در بهبهان ضبط شد و همچنین دو کار کودک جک و لوبیای سحر آمیز و پینوکیو از کارهای برجسته من در سالهای گذشته بوده است.
 
➖آقا رامین از مقام هاتون بگید و اینکه در چه جشنواره هایی شرکت داشتید ؛
 
من در جشنواره های زیادی در کشور و استان و حتی بین المللی شرکت داشتم که توانستم مقام های زیادی رو کسب کنم از جمله جشنواره بین المللی لاله های سرخ در اندیمشک که یکی از جشنواره های برتر کشور ما و کشورهای همسایه بود ، با کار فونیکس که درباره صلح جهانی بود توانستم مقام اول بازیگر مرد رو به دست بیارم و همچنین در بزرگترین جشنواره تئاتر کودک کشور در دزفول کار جک و لوبیای سحر آمیز توانستم مقام اول بازیگر مرد و در کار پینو کیو مقام دوم بازیگر تئاتر مرد را کسب کنم.

 

➖آقای قادری در حال حاضر مشغول به چه کاری هستی ؛

روزهای قبل در هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر تئاتر خیابانی بنام رهایی را در شهرهای امیدیه و آغاجاری را کار کردم که بسیار مورد توجه ببنندگان قرار گرفت و در حال حاضر مشغول به کار تئاتر نمایش نامه خوانی برای جشنواره استانی هستم.

➖تا کی میتونی به تئاتر ادامه بدی ؟

من عاشق تئاتر هستم از جنس اون، دل کندن از تئاتر و بازیگری خیلی برای همه سخته قطعا تا توان بدنی ام اجازه بدهد به کارم با قدرت ادامه می دهم.

➖ یه جمله در مورد تئاتر بگید؛ 

 تئاتر برای من یک رویای شیرین است و حال من با تئاتر خوب می شود.

➖آقای قادری تشکر از شکیبایی شما و همکاری برای انجام مصاحبه در پایان در مورد محل کارتان و همکارانتون بگید حرفی دارید بگید: 

خیلی خوشحال در در مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری شاغل هستم خداروشکر همکاران خوب و با اخلاقی دارم همیشه به اونا احساس خوبی داشتم و همچنین مدیریت بهداشت و درمان که همیشه با من همکاری خوبی داشتند که بتونم در کنار کارم به فعالیتی که به اون علاقمند هستم برسم و در پایان برای همه مردم کشورم و علی الخصوص همکاران عزیزم زندگی بدون دغدغه و پر از مهربانی خواستارم از شما هم تشکر میکنم که این مصاحبه را انجام دادید که قطعا باعث افزایش روحیه من در ادامه فعالیت هایم می شود.

99999
666
6

99999

666

۱۱ تیر ۱۴۰۱ ۱۲:۳۶
تعداد بازدید : ۱,۲۹۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید