سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۱۱

اخبار

افزایش ۴۰ درصدی آمار مراجعه کنندگان به کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان صنعت نفت آغاجاری

دکتر عبدالله طیبی ؛ ۱۴ هزار و ۲۰۰ بیمار طی سه ماه اول سال جاری به این کلینیک ها مراجعه داشتند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ؛ دکتر عبدالله طیبی رئیس کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان نفت اظهار داشت ؛ آمار مراجعه کنندگان به این کلینیک ها در سه ماه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۴۰ درصد افزایش یافته است.
 
 وی افزود ؛ کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان نفت با داشتن شرایط مطلوب برای رعایت پروتکل های بهداشتی آماده پذیرش بیماران و ارایه خدمات مطلوب می‌باشد. 
 
دکتر طیبی از فعالیت ۳۴ پزشک متخصص و فوق تخصص در این کلینیک خبر داد و گفت : خوشبختانه اغلب متخصصین پزشکی رشته های تخصصی و فوق تخصصی در این کلینیک ها فعالیت دارند و مدیریت بهداشت و درمان در تلاش است با افزایش پزشکان متخصص و فوق تخصص خدمات مطلوب تری به مراجعه کنندگان ارائه کند.
 
دکتر عبدالله طیبی ادامه داد ؛ ۱۴ هزار و ۲۰۰ بیمار طی سه ماه اول سال جاری به این کلینیک ها مراجعه داشته که در این مدت با برنامه ریزی منسجم و منظم در نحوه اطلاع رسانی، پذیرش و ارائه خدمات به بیماران توانستیم رضایتمندی نسبی ایجاد نماییم.
 
 دکتر طیبی تصریح کرد ؛ با توجه به اینکه مراجعه حضوری به کلینیک ها جهت دریافت نوبت اغلب چالشهایی برای بیماران عزیز داشته با هدف تسهیل در پذیرش بیماران به زودی نوبت دهی اینترنتی و تلفنی مستقیم در دستور کار کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی قرار می گیرد.
 
رئیس کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان نفت در پایان گفت ؛ کارکنان محترم صنعت نفت و خانواده های آنها شایسته بهترین خدمات هستند و تلاش مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت در جهت ارتقا سلامت و رضایت مندی آنها می باشد.

99999

99999
6

99999
76

۱۲ تیر ۱۴۰۱ ۱۲:۲۳
تعداد بازدید : ۴۴۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید