سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۵۸

اخبار

مصاحبه با رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات به مناسبت روز فناوری اطلاعات

افشین فولادی ؛ فناوری اطلاعات همانند شبکه عصبی بهداشت و درمان است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری؛به مناسبت 22 تیر روز فناوری اطلاعات مصاحبه ای با افشین فولادی رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری انجام شد.
 
➖سلام آقای فولادی خودتان را خیلی کوتاه معرفی نمایید
 
افشین فولادی وندا هستم و از سال 1375 در این بهداشت و درمان مشغول به خدمت در بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری می باشم.
 
➖از واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات برای ما شرح بدید؛
 
فناوری اطلاعات همانند شبکه عصبی بهداشت و درمان است و همانگونه که از نام واحد مشخص است این واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات نام دارد که عبارت است از بخش اطلاعات یا همان واحد کامپیوتر و ارتباطات که شامل بخش مخابرات و ارتباطات انواع شبکه های باشیم و بی سیم می شود.
 
ما در پهنه جغرافیایی وسیعی که شامل استان خوزستان ، کهگلویه ، بویر احمد و استان بوشهر مشغول خدمت رسانی به کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت و به تبع آن کارکنان شرکتهای نفتی و گازی می باشیم که از جمله آن شرکت ها می توان به شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری ، منطقه یک شرکت انتقال گاز ایران ، پالایش گاز بید بلند یک و بید بلند 2 و خانواده کارکنان 17 شرکت پتروشیمی ساکن در منطقه امیدیه و بهبهان و خانواده کارکنان شرکت ملی حفاری ، خانواده کارکنان شاغل در خارک و خانواده کارکنان فلات قاره و نفتکش رانی را می توانیم نام ببریم .
 
➖خب از ظرفیت های واحد فناوری اطلاعات بیشتر برای ما بگید ؛
 
این واحد با تجهیزاتی بیش از 200 رایانه 15 سرور بیش از 15 کیلومتر شبکه سیمی داخلی ، 10 ایستگاه رادیویی بی سیم و بیش از 20 کیلومتر فیبر نوری و سایر تجهیزات سخت افزاری و تنوع ارتباط را دور همچون شبکه اینترنت ، شبکه MPLS ، شبکه اینترانت نفت ، شبکه سیستم تله مدسین ، خدماتی همچون نرم افزار یکپارچه بیمارستانی ، نرم افزار خدمات جمعیت طبی ( دفترچه درمانی) و بیش از 10 نوع نرم افزار دیگر در حال پشتیبانی شبانه روزی از واحد های درمانی و ستادی و مالی می باشد.
 
در بخش مخابرات نیز این واحد با عملیاتی نگهداشتن مرکز 1000 شماره مرکزی که وظیفه برقراری خطوط تلفن بهداشت و درمان صنعت نفت در مجموعه بیمارستان شهید ایرانپور و سایر واحد های ستادی و درمانگاهی را با شرکتهای عملیاتی در منطقه و خانواده های کارکنان صنعت نفت در منطقه را برعهده دارد.
 
همچنین این واحد از یک مرکز اپراتوری 24 ساعته برای پاسخ گویی به موقع به تمام تقاضاهای تماس استفاده می نماید.
 
این واحد با داشتن کانالهای متعدد شرکتی و شهری در بسترهای مختلفی همچون زوج سیم ، فیبر نوری ، شبکه بیسیم با تمام مرکز نفت و گاز ارتباط چند لایه بر قرار نموده تا از هرگونه قطع ارتباط احتمالی جلوگیری نماید.
 
➖آقای فولادی در مورد برنامه های آتی واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات توضیحی بدید ؟ 
 
این واحد در نظر دارد نسبت به راه اندازی سامانه نوبت دهی تلفنی کمک های جدید زیر ساختی را در دستور کار قرار داده و همچنین راه اندازی نوبت دهی اینترنتی در اولویت کاری ماست که انشالله بزودی خبرهای خوبی در این مورد منتشر خواهد شد و همچنین در حال انجام هماهنگی های لازم با شرکتهای نفتی در منطقه هستیم تا از طریق شبکه اینترانت سامانه پاسخ دهی جواب آزمایشات را راه اندازی نماییم.
 
➖آقای فولادی تشکر از انجام این مصاحبه کلام آخرتان رو بگید؛
 
جا داره از همکاران گرامی در واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری و دیگر همکاران تشکر کنم امیدوارم با تلاش همه بتوانیم خدمات شایسته ای را به جهت رفاه حال جمعیت تحت پوشش ارائه داده و از شما به خاطر این گفتگو تشکر می کنم.
۲۲ تیر ۱۴۰۱ ۱۲:۰۳
تعداد بازدید : ۴۳۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید