سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۵۲

اخبار

زنگ خطر پیک هفتم کرونا در بیمارستان صنعت نفت آغاجاری

منیژه شیرعلی مسئول بخش اورژانس بیمارستان نفت ؛ در روزهای اخیر ورودی اورژانس با افزایش ۶ برابری مراجعان سرپایی همراه بوده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری؛ منیژه شیرعلی مسئول بخش اورژانس بیمارستان نفت اظهار داشت؛ در روزهای اخیر ورودی اورژانس با افزایش ۶ برابری مراجعان زنگ خطر پیک هفتم کرونا را در اورژانس بیمارستان نفت به صدا در آورده است.
 
وی افزود؛ در روزهای گذشته مراجعات به اورژانس بیمارستان نفت، روزانه 50 تا 60 نفر بود که در روزهای اخیر ورودی اورژانس بیمارستان نفت با افزایش بیماران کرونایی همراه بوده است.
 
مسئول بخش اورژانس بیمارستان نفت نیز در همین خصوص گفت: متاسفانه در روزهای گذشته با افزایش ناگهانی مراجعان مواجه شده‌ایم و تخت‌های اورژانس بیمارستان به سرعت جای خود را به بیماران کرونایی می‌دهند.
 
شیرعلی خاطرنشان کرد ؛ بیشتر مراجعه کنندگان با علایم مشابه آنفلوآنزا و سرماخوردگی به شکل آب‌ریزش بینی، بدن درد، تب، ضعف و بی‌حالی و گلو درد و سرفه و بعضا مشکلات گوارشی به صورت اسهال و استفراغ تظاهر پیدا می‌کند و درگیری ریوی به نسبت کمتری دارند.
 
منیژه شیرعلی مسئول بخش اورژانس بیمارستان نفت در پایان گفت ؛ در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی تعداد افراد زیادی درگیر این ویروس خطرناک خواهند شد و خواهشمندیم با رعایت موارد بهداشتی ، زدن ماسک و تزریق دوزهای یادآور واکسن ما را در مهار این پیک بیماری و گذشتن از آن با کمترین میزان خسارت یاری کنند.

666
66
99999
666
99999

۱ اَمرداد ۱۴۰۱ ۱۲:۲۶
تعداد بازدید : ۳۹۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید