سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۱۳

اخبار

روز ملی فیزیوتراپی گرامی باد

فعالان عرصه فیزیوتراپی تحرک و استقلال را برای بیماران به ارمغان می آورند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری؛ دوم مرداد روز ملی فیزیوتراپی فرصتی است برای قدردانی یکی از مهم‌ترین بخش‌های حوزه سلامت، متخصصانی که با دانش و مهارت خود، تحرک و استقلال را برای بیماران به ارمغان می آورند و بسیاری از مشکلات ناشی از درد، ناتوانی های حرکتی، آسیب های ورزشی و شغلی، سالمندی و بی تحرکی را درمان می کنند. 

امروزه با ارائه فعالیت‌های نوین و اثربخش دانش‌آموختگان این رشته بازتوانی و نو توانی حقیقی بیماران مجال ظهور و بروز یافته و خدمات بالنده و منشأ اثر این گروه از جامعه پزشکی بیش از گذشته مورد توجه واقع شده است. 

 
بی شک با توجه به تغییر سبک زندگی و روی آوردن به شهرنشینی، کم تحرکی و زیاد شدن بیماری های اسکلتی – عضلانی، افزایش سوانح و حوادث ترافیکی و بروز ناتوانی و معلولیت ها، جایگاه همکاران فیزیوتراپ و استفاده از روش های درمانی شان در افزایش کیفیت زندگی و بازگرداندن حرکت به افراد نیازمند را برجسته و پررنگ نموده است. 
 
  این روز مهم عرصه خدمات سلامت را به جامعه بزرگ فیزیوتراپی به ویژه فیزیوتراپیست های پرتلاش بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری که خالصانه انجام وظیفه می کنند تبریک گفته و امیدواریم رسالت حرفه ای این عزیزان که همانا ارتقای سلامت، بازتوانی و کاهش آلام بیماران است تحقق یافته و مسیر تعالی و پیشرفت را طی کنند.

 

۲ اَمرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۰۵
تعداد بازدید : ۳۶۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید