سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۲۶

اخبار

صدمین عمل جراحی لاپاراسکوپی در بیمارستان صنعت نفت آغاجاری

دکتر امیر مصفا ؛ صدمین عمل جراحی کم تهاجمی لاپاراسکوپی در بیمارستان نفت با موفقیت انجام گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری؛ دکتر امیر مصفا جراح بیمارستان نفت در پی اعلام این خبرگفت ؛ با استعانت از الطاف الهی و همکاری و تلاش مدیریت و کارکنان پرتلاش بیمارستان بهداشت و درمان خوشبختانه صدمین عمل جراحی کم تهاجمی لاپاراسکوپی در این بیمارستان با موفقیت انجام گردید.

وی افزود ؛ این تعداد بالا از اعمال جراحی شامل : برداشتن کیسه صفرا و سنگ در مجرا، برداشتن آپاندیس عفونی، برداشتن کیستهای عفونی ناحیه لگن، اعمال ترمیم فتق های شکمی و فتق های کشاله ران که همگی با استفاده از روشهای کم تهاجمی و بدون ایجاد برش های بزرگ و با استانداردهای معمول انجام گرفته که نشان از تبحر و سخت کوشی تیم جراحی ، پزشکان محترم بیهوشی و کارکنان اتاق عمل دارد.
 
دکتر امیر مصفا در این خصوص گفت ؛ خوشبختانه کلیه اعمال جراحی انجام شده بدون هیچ گونه عارضه انجام شده است و دیگر کارکنان و خانواده های محترم صنعت نفت و مردم منطقه نیازی به سفرهای خسته کننده به شهرهای دیگر برای انجام عمل های ذکر شده ندارند. 
 
دکتر امیر مصفا در ادامه افزود ؛ با همکاری مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری در تامین اقلام مورد نیاز جهت انجام عمل های لاپاراسکوپی به زودی شاهد انجام اعمال جراحی چاقی خواهیم بود که مقدمات خرید یکی از مجهزترین دستگاه های مورد نیاز توسط مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری تدارک دیده شده و در شرف خریداری است. 
 
دکتر امیر مصفا جراح بیمارستان صنعت نفت آغاجاری در پایان ضمن تشکر از اعتماد و حمایت های مدیریت بیمارستان نفت خاطر نشان کرد ؛ بزرگترین سرمایه مجموعه بیمارستان نفت اعتماد و توجه کارکنان و خانواده های محترم صنعت نفت و مردم منطقه بوده که تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات شایسته به آنها خواهیم کرد.

 

5
76
99999
666

۴ اَمرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۴۶
تعداد بازدید : ۶۸۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید