سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۴۸

اخبار

برگزاری اولین همایش امر به معروف و نهی از منکر در منطقه آغاجاری

دکتر رضا آموزش ؛ هدف این ستاد امر به معروف و نهی از منکر نهادینه شدن این فرهنگ امر و تشکیل جلسات منظم و هدفمند آن در بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری می باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ، به مناسب فرا رسیدن ماه محرم و هفته گرامیداشت امر به معروف و نهی از منکر اولین همایش شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان امیدیه در بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری با حضور دکتر رضا آموزش رییس بهداشت و درمان و حجت الاسلام حسینی منش امام جمعه محترم ، سرهنگ میرسالاری فرمانده سپاه ، بهرام آقاجری فرمانده بسیج حوزه شهید آذری شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری ، تعدادی از مسئولین شهرستان امیدیه ، اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر و کارکنان بهداشت و درمان در سالن اجتماعات بیمارستان نفت برگزار شد.
 
 در ابتدای این همایش دکتر رضا آموزش رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ضمن خوش آمد گویی به شرکت کنندگان در این همایش و عرض تسلیت ایام شهادت ابا عبدالله حسین و یاران با وفایش گفت ؛ هدف این ستاد نهادینه شدن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و تشکیل جلسات منظم و هدفمند آن در بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری می باشد.
 
وی افزود؛ اشاعه ی فرهنگ امربه معروف ونهی از منکر در جامعه و بویژه ارکان اداری تکلیف شرعی، انسانی و ملی ما می باشد و اعضای ستاد باید نسبت به این امر اهتمام ویژه داشته باشند.
 
حجت الاسلام حسینی منش امام جمعه محترم شهرستان امیدیه در ادامه فریضه آسمانی امر به معروف و نهی از منکر را یکی از بهترین و مهمترین واجبات الهی دانست و گفت: امر به معروف و نهی از منکر در کلام ائمه و در بین آموزه های دینی و اسلامی دارای جایگاه رفیعی است و تمام پاداش ها در مقابل ثواب امر به معروف و نهی از منکر قطره در برابر دریا می باشد و قلمروها و زمینه های مختلف جامعه در سایه اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر اصلاح می شود و کارگزاران جامعه اسلامی باید نسبت به این امر اهتمام ورزند.
 
حجت الاسلام حسینی منش همچنین خواستار ارائه برنامه های بیشتر برای عملیاتی نمودن و کاربردی کردن امر به معروف و نهی از منکر در سایر ادارات شهرستان شد.
 
در پایان این مراسم با مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی این همایش حال هوای عاشورایی برخود گرفت.

99999
99999
6
666
99999
99999
76
9999999999

۱۱ اَمرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۳۳
تعداد بازدید : ۴۴۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید