سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۲۸

اخبار

فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی تسلیت باد

فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، سالروز شهادت جانگداز سرور و سالار شهیدان کربلا حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و هفتاد و دو تن از یاران باوفای ایشان، برعموم شیعیان جهان تسلیت و تعزیت باد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری؛عاشورا، مائده بزرگ روح انسان در تداوم اعصار، تجسم اعلای وجدان بزرگ در دادگاه روزگار، صلابت شجاعت انسان در تجلّی گاه ایمان و تجلّی کعبه در میقات خون است.
ایام تاسوعا و عاشورای حسینی فرصتی ارزشمندی برای تمامی آزادگان جهان و شیعیان است تا برای رسیدن به شعور و شور حسینی، با پیروی از سید و سالار شهیدان با ظلم‌ستیزی و عدالت‌خواهی، قدم در راه رستگاری و سعادت بگذارند.

 

امید است با استعانت از الطاف الهی، توفیق درنگ و تأمل در فلسفه‌ی عاشورا و همچنین عزاداری برای شهدای کربلا را پیدا کرده و از این ایام معنوی، حظ و بهره کافی را ببریم و روح خود را جلا دهیم.
 
پایگاه مقاومت بسیج قدر و روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری فرارسیدن تاسوعا و عاسورای حسینی را به حضرت ولی عصر (عج) و عموم شیعیان جهان، به‌ویژه خانواده بزرگ بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری تسلیت و تعزیت عرض می‌نماید.

 

۱۵ اَمرداد ۱۴۰۱ ۱۰:۱۳
تعداد بازدید : ۳۸۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید