سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۲۸

اخبار

گرامیداشت روز خبرنگار در بیمارستان نفت آغاجاری

به مناسبت فرا رسیدن 17 مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی روز خبرنگار از تلاش های مجتبی طلاوری خبرنگار واحد روابط عمومی این مرکز تجلیل شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری؛ ظهر امروز سه شنبه 18 مرداد از مجتبی طلاوری خبرنگار واحد روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری با حضور مدیران این مرکز تجلیل شد.
 
 این مراسم با حضور دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان ، دکتر کبری احمدی رئیس بیمارستان ، حسین قنواتی نژاد رئیس پشتیبانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری در دفتر مدیریت این مرکز برگزار شد.
 
دکتر رضا آموزش ضمن عرض تسلیت ایام شهادت ابا عبدالله الحسین ع و گرامیداشت یاد و خاطرات شهید محمود صارمی اظهار داشت ؛ خبرنگاران در واحد های روابط‌عمومی نقش مهم‌ و کلیدی دارند که می‌تواند زمینه پیشرفت یا پس رفت سازمان را مهیا کنند.
 
دکتر آموزش افزود ؛امروز در دنیایی زندگی می کنیم‌ که‌ هدایت افکار عمومی ،تصاحب فکر و اندیشه مردم بوسیله رسانه ها و خبرنگاران صورت می گیرد که اهمیت خبر رسانی و اخبار را می رساند.
 
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری در ادامه افزود ؛ ارتباط دو سویه میان اصحاب رسانه با روابط عمومی ها در زمره موضوعاتی است که با پیشرفت فناوری و گسترش استفاده از ابزارهای ارتباط جمعی به توجه ویژه نیاز دارد که وجود یک خبرنگار با تجربه در این زمینه می تواند باعث تقویت این موضوع می شود.
 
دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری در پایان گفت ؛ خبرنگاران در روابط عمومی ها نقش اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم از فعالیت های مثبت را بر عهده داشته که تلاش های خبرنگار واحد روابط عمومی قابل تحسین و تجلیل است.
 
در ادامه این دیدار مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری روز خبرنگار را تبریک گفته و به مناسبت روز خبرنگار از زحمات خبرنگار این مرکز تشکر کردند.
 
مجتبی طلاوری خبرنگار واحد روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری قائم مقام رسانه رسمی خوزپرس یکی رسانه های پر مخاطب استان و خبرنگار صدا و سیما در شهرستان امیدیه می باشد.

99999
99999
99999

۱۸ اَمرداد ۱۴۰۱ ۱۹:۵۸
تعداد بازدید : ۴۴۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید