سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۰۶

اخبار

تجلیل از همکار بازنشسته در بیمارستان صنعت نفت آغاجاری

دکتر رضا آموزش ؛ توکل به خداوند و عشق و لذت از ویژگی ها بارز سرکار خانم فرزانه شولی در سی سال خدمت بی منت به مردم منطقه بوده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری؛ ظهر امروز دوشنبه 31 مرداد آیین تجلیل از همکار بازنشسته سرکار خانم فرزانه شولی مسئول بلوک زایمان بیمارستان نفت با حضور مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری برگزار شد.
 
در ابتدای این مراسم دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ضمن تشکر از تلاش ها و خدمات ارزنده سرکار خانم شولی اظهار داشت ؛ توکل به خداوند و عشق و لذت از ویژگی ها بارز سرکار خانم فرزانه شولی در سی سال خدمت بی منت به مردم منطقه بوده است که از او یک چهره محبوب و دلسوز ساخته است.
 
دکتر آموزش افزود ؛ زحمات و خدمات ارزنده سرکار خانم شولی که بهترین سالهای عمر خود را در جهت تأمین سلامت مادران و کودکان سپری نمود و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکرد قابل ستایش بوده و برای او در مرحله جدید زندگی آرزو موفقیت و مزید عزت را از ایزد منان خواستارم.
 
 در ادامه این مراسم سرکار خانم فرزانه شولی با مرور کلی فعالیت های سی سال خدمت از خاطرات خوش و سختی هایی که در راه انجام وظیفه سازمانی داشت صحبت نمود و ضمن طلب حلالیت از کلیه همکاران از برگزاری این مراسم توسط مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری تشکر نمود.
 
در پایان این مراسم با اهدای گل از سوی مدیریت و کارکنان بلوک زایمان از سرکار خانم شولی تجلیل شد.

99999
99999
76
99999
99999
666

۳۱ اَمرداد ۱۴۰۱ ۱۸:۱۵
تعداد بازدید : ۸۷۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید